Show je laatste aankopen #3

Beide van Costes!

6 likes

OMG zo lekker en ook nog dik in de aanbieding bij Skins. Love it! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Edit:
Mijn nieuwe shirts van Selected Femme ook nog maar even toegevoegd. 2 voor €35.

10 likes

:heart_eyes::heart_eyes: waar?

Skins! Echt zo lekker haha.

1 like

En de shirts?

Oh shit ik zal het er ook nog even bijzetten. Selected Femme!

1 like

Wat een leuke groente :hugs:

1 like

Broek en shortje van MSmode

Voor DIY enkelbandjes
image

image

8 likes

Leuk, waar komt 't krukje vandaan?

1 like

10 likes

Prachtig horloge! Waar vandaan? :innocent:

Ook fan van het jurkje! Heb je een linkje en hoe groot ben jij/welke maat draag je? Bedankt alvast x

Op aanraden van @Eddie. En als ie past, betaalt mijn vriend ‘m als support voor het sporten. :muscle:

11 likes

Dankjewel! Ik heb het in de flagship store in Londen gekocht maar je kan het ook online bestellen. Ik kende het merk door Asos dus wellicht is daar ook hetzelfde horloge te vinden :slight_smile:

1 like

Hoop dat de foto’s niet te groot zijn :grimacing: Love de AirPods trouwens. Duurde even om ze te bestellen, maar dan heb je ook wat. De hamburger en trolley zijn voor de case van de AirPods. Behalve de AirPods is het allemaal spul van AliExpress.

8 likes

Heb je een linkje voor de toilettasjes? :blush:

Heb je een linkje naar de Skins site? Kan m niet vinden bij Archives. Dit lijkt me echt de ideale set om die geuren uit te testen.

Waarom wil je ook geen viscose? (Geen judgement hoor, alleen benieuwd!). Ik vind viscose altijd juist wel fijn omdat het een natuurlijke vezel is, het is alleen synthetisch bewerkt. Maar omdat het 90% uit cellulose (uit hout) bestaat is het wel ademend etc.

Uitverkocht denk ik, ik kan het ook niet meer vinden…

Is dit allemaal katoen?