Ze hadden zovwel leuke kreeften dingentjes. Lof kreeftjes
Je zoekt naar iets, niet achter iets, dat is geen Nederlands…
Ja ik hoop dat het niet zo’n rare lengte is bij mij. Ik ben dus 1,57. Maar we zullen zien, ik post wel ergens een foto. Heb hem woensdag of donderdag.
Ik hoop stiekem dat zo’n jurk dan voor mij een lange jurk is haha. Een echte maxi dress is altijd 30 meter te lang
https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/c8/ea/c8eafce17c896976122aaaa941531abcc0bcd8aa.jpg],origin[dam],category[],type[DESCRIPTIVEDETAIL],res[s],hmver[1]&call=url[file:/product/mobilefullscreen]
Afgelopen dagen was ik in Dublin en daar ben ik een beetje losgegaan met shoppen. Klein beetje maar hoor.
Bij Too Faced heb ik een make-over gekregen en ik snap nu hoe het kan dat de lichte kleding in winkels van Zara altijd onder de make-up vlekken zit. Ik kocht dit:
En kreeg er ook een schattig etuitje bij met een mini mascara en oogschaduwprimer bij.

De nagels zijn voor Vunzige Deuntjes Festival dit weekend hahaha. En bij de Max Factor foundation kreeg ik een gratis setje met mascara, lipgloss en oogpotlood van Max Factor.
Van Zara
In de sale bij Zara (aan is ie zoveel leuker dan op een hangertje)
En natuurlijk souvenirs:
Vergeet ik helemaal deze paper short (zo heet dit model?) van River Island.
Nu mag ik de rest van mijn leven niks meer kopen.
Is die oogspray chill?
Tot nu toe vind ik hem erg fijn. Normaal kunnen mijn ogen alleen al slecht tegen wind en prikken ze regelmatig. Sinds ik deze spray gebruik heb ik daar minder tot geen last van gehad.
Hahah hoeveel shoplogs heb je al gegeven @Nidorina ? Je had ze beter meteen hier neer kunnen zetten.
Maar dat is toch ook geen grappig grapje, gewoon een beetje een kutte opmerking in de vorm van een grapje. Maar goed da’s misschien iets persoonlijks, ik praat zelf constant een taal die ik niet geheel machtig ben. Ik vind mopjes over iemands taal of dialectgebruik een beetje elitair.
Je hebt helemaal gelijk. Ik vond het een rare uitdrukking, en dacht er een grapje over/van te maken, maar dit was inderdaad wel heel erg flauw nu ik het terug zie. Sorry @stervis, het was eerlijk waar niet gemeen of vervelend bedoeld.
hey die heb ik 2 weken geleden hier ook gepost! ook zo blij mee
Deze top in de sale voor €6 bij H&M. Het is wel een croptop. Bij bewegen zie je wel echt mijn buik. Ik heb nooit zoiets aan, dus ben benieuwd of ik het ga durven dragen.
oh dat vind ik leuk om te lezen haha!
en jammmuur van dat blousje