Show je laatste aankopen #3

Met 30% korting bij sacha :heart_eyes:

33 likes

Van asos

Eerste twee van H&M. Laatste twee. An Asos. Het is een wonder. Alle vier passen, zijn leuk én houd ik. Yeeeey

16 likes

Mile high!

1 like

Vakantie-aankopen uit Indonesië/Singapore


Was omgerekend nog geen 24 euro voor de 3 samen dus deze moesten mee :tipping_hand_woman:




Set van face masks in Marvel thema, gekocht als cadeautje voor een vriendin

17 likes

Nieuw bed besteld, en een matras bij de Ikea gekocht

Kleed voor naast het bed

Kleed voor onder de eettafel

Gietijzeren theepot, volgens niet erg handig maar ach het ziet er leuk uit

Paar van deze borden

En ook nieuwe spullen voor mijn balkon:

52 likes

Ben niet @Freya maar de kopjes zijn van HK Living. Ik heb ze voor mijn zusje gekocht bij Sissyboy, maar volgens mij verkoopt Fonq ze ook. O en de Bijenkorf.
edit: https://www.fonq.nl/producten/categorie-servies/merk-hkliving/?gclid=EAIaIQobChMIjJDBwfuk4wIVk-d3Ch0CgQ1xEAAYAyAAEgLrJ_D_BwE&gclsrc=aw.ds

Dit zijn de oude kleuren. @Candace ik heb deze set bij de webshop wonenmetlef besteld

1 like

image

Deze jurk van Arket, mocht wel van mezelf want er zijn twee jurken gesneuveld. Van een jurkje van Stradivarius beginnen de naden te lossen en een linnen jurk van de Zara is de helft van z’n vezels kwijt waardoor ie nu supererg doorschijnt… Echt top :roll_eyes: Ik hoop dat deze 't langer volhoudt dan één seizoen.

7 likes

Ik vind de mokken van HK living ook zo mooi! Maar zo prijzig…
ik heb nu mijn kast vol met de mokken van Blokker. Even wachten op een aanbieding en een fractie van de prijs!

14 likes

Goeie tip!

2 likes

Nice, bedankt voor de tip! Ik had bijna die van HK Living gekocht maar toch niet gedaan… ga straks maar even langs de Blokker voor deze.

1 like

Ja ik druk me wat onduidelijk uit, maar de link die @lijnewiets plaatste zijn de oude kleuren. En mijn bestelling de nieuwe, waar ik idd nog een tijdje op moet wachten!

1 like

Oh Lemooc is best fijn! Alleen zitten de flesjes maar tot de helft vol dus dat is wel een beetje stom. Ik had er zelfs eentje waar ik net 3 nagels mee kon doen :no_mouth:

Ik heb het idee dat de glitter en speciale effect lakjes wel wat voller zitten. Althans die wat ik heb, maar ik heb ook een normale soort van peachy kleur en die zit wel weer goed vol dus er is niet bepaald een pijl op te trekken.

Heb je trouwens wel een magneet voor het cat eye lakje?


Echt al 10 jaar me favo sneakers :heart:

26 likes


De linker ring. Ik had geld gekregen van m’n baas, omdat ik een andere baan heb en wilde er graag iets van kopen wat me altijd aan het bedrijf zou laten herinneren.

32 likes

eens een andere kleur broek
Mango

15 likes

Ik kon het niet laten, jaren 80 shirtje via etsy en I’m obsessed. Ga denk ik zelf zo’n rok maken voor eronder, want dat vind ik super leuk bij elkaar

11 likes

Want nog maar 1 in mijn maat en de zwarte niet meer te vinden :upside_down_face:.

18 likes