Show je laatste aankopen #3

Waar is die olifant van?

Oh spuit 11 :sweat:

waaaaaaarom zetten mensen er nog steeds niet meteen bij waar iets van is :sweat_smile: :joy:

35 likes

Ben een beetje losgegaan bij de zara home

Favo wasmiddel

48 likes

wat grappig, ik wist niet dat zara ook wasmiddel had. maakt die je kleren ook ‘schoon’ of is het alleen de geur ofzo?

echt, hoe komt de zara er op om wasmiddel uit te brengen :clown_face:

5 likes

Jup! Bol heeft grote kortingen.

Het is echt wasmiddel, dus je kleding wordt er schoon van. Ze hebben ook een wasverzachter ervan. Maar zijn er mensen die wasmiddel kopen waarvan je kleding niet schoon wordt dan?

haha daarom tussen haakjes, het maakt vast wel schoon! maar ik heb weleens een wasmiddel gekocht dat superlekker rook maar verder niet echt iets deed (naar mijn idee) tijdens het wassen, dat je kleding er dan niet echt zo schoon uitkwam vergeleken met bijv. een ander wasmiddelenmerk

dat was zo’n special edition geur/product van een winkel (of merk?) die (dat) normaal ook geen wasmiddel in het assortiment heeft ;p vandaar, ik weet niet meer welke winkel of welk merk

1 like

allebei van asos (eigen merk)
bovenste bestaat dus uit 2 delen :grinning:

13 likes

Ik heb deze een tijdje gespeeld maar kwam niet echt verder, was echt uren doelloos aan het dwalen door die open wereld volgens mij nog steeds in dat eerste deel, vond het niet echt veel variatie hebben en toen heb ik hem verkocht. Alleen hoor er zoveel leuke dingen over. Snap het niet denk ik. Of geen geduld voor :sweat_smile:

Mooi! Waar heb je ze gekocht?

37 likes

Dit wordt het zevende jurkje dat ik bestel voor een bruiloft binnenkort met het thema summer chic. Ik hoop dat ie mooi zit!

Van Ivy&Oak

31 likes

Heel tof allebei!!

1 like

8 likes

Dankzij Alexia’s stylist en @Neroli’s speurneus:

Staat Alexia trouwens 100x beter, hopelijk mij ook.

En deze er ook nog bij gedaan:

14 likes

Al heel lang opzoek naar een blazer in deze kleur. Eindelijk gevonden. :ok_hand:t5:

16 likes

30 likes

24

Tickets naar Thailand! :star_struck:

36 likes

Google afbeelding zoeken zegt Oysho:

Maar verder eens hoor

2 likes