Show je laatste aankopen #3


Yes fangirl hier.

19 likes

alle drie van de Hema

29 likes

Pull and Bear. Ze hebben een hele Stranger Things 3 collectie. Ze hebben ook shirts met “I dump your ass” haha

3 likes


@Pantalones Heb hem gekocht en ben echt verliefd :heart_eyes:
Er past voor mij ook genoeg in, gelukkig :blush:

10 likes

Ik heb hem nu bijna een weekje in gebruik.
Je haar moet sowieso wel goed handdoekdroog zijn als je iets met de föhnborstel wil doen. Het is heel handig dat er een knopje is om het automatisch te laten roteren! Het maakt je haar mooi glad (maar of dat nu door die zogenaamde keratine laag komt?) en laat volume en speelsheid achter. Iets wat ik wel wou creëren met zo’n borstel.
Ik gebruik wel enkel de kleinste borstel, al de andere accessoires vind ik niet echt handig :woman_shrugging:
Ik heb ook heel lang getwijfeld over deze aankoop, maar ik ben nu wel echt blij dat ik het nu in huis heb :slight_smile:

1 like

Zo leuk!!! Ik kan de orginele post helaas niet terug vinden… waar is deze van?

Oja was in het What are you really wearing-topic! Dit is de Luna van O My Bag: https://www.omybag.nl/shop/women/luna-bag-eco-camel/?gclid=EAIaIQobChMIs8LfiNut4wIVA-d3Ch2U8A7MEAQYASABEgJ8e_D_BwE

1 like

Zag een hele goede deal bij Zalando, mocht je 'm nog willen bestellen!

Jurkje bevalt enorm goed hier, ben verliefd.

2 likes

Dank! Bestelling is gedaan haha

1 like

Aangezien het jurkje zo goed bevalt en de blouse bij Zalando dus van €110,- naar €38,- afgeprijsd is:

7 likes

Thanks :heart_eyes:


14 likes

Tickets voor Lizzo :grin::grin: Had haar vorige week gemist (janken), dus heel blij dat ik nu wel kan gaan. Grappige is ik zou eerst met m’n ma erheen gaan, maar toen vroeg ze aan mijn vriend of hij mee wilde waarop hij ja zei. En toen ze aan haar partner vertelde dat we met z’n drieën zouden gaan, reageerde hij teleurgesteld, want hij wilde ook mee. Dus nu gaat hij ook mee en ik snap er helemaal niks van, but I’m here for it :joy: Heb al tegen hem gezegd dat ik verwacht dat hij gaat twerken

19 likes


Hypoallergeen oogpotlood. De enige waar ik geen geïrriteerde ogen van krijg

4 likes

4 likes







En nog 4 beha’s maar die zijn niet zo boeiend :grin: Oja, alles is van zalando, what else is new.

16 likes

Nice! Dankjewel voor het laten weten :blush:

1 like

Welk merk is dat, ‘Onny’? Ik gebruik nu een parfumvrije variant van Clinique.

Unity https://www.unitycosmetics.com/nl/ogen/243-oogpotlood-399-black-unity-cosmetics.html

1 like

57 likes