Ik heb deze een tijdje gespeeld maar kwam niet echt verder, was echt uren doelloos aan het dwalen door die open wereld volgens mij nog steeds in dat eerste deel, vond het niet echt veel variatie hebben en toen heb ik hem verkocht. Alleen hoor er zoveel leuke dingen over. Snap het niet denk ik. Of geen geduld voor
Mooi! Waar heb je ze gekocht?
Dit wordt het zevende jurkje dat ik bestel voor een bruiloft binnenkort met het thema summer chic. Ik hoop dat ie mooi zit!
Van Ivy&Oak
Heel tof allebei!!
Dankzij Alexia’s stylist en @Neroli’s speurneus:
Staat Alexia trouwens 100x beter, hopelijk mij ook.
En deze er ook nog bij gedaan:
Tickets naar Thailand!
Waar is deze van?
Kunnen we niet gewoon de regel maken dat je erbij zet waar het van is
Google afbeelding zoeken zegt Oysho:
Maar verder eens hoor
Ik heb vandaag zo schandalig veel besteld. Kan niet wachten tot het allemaal binnen is.
Manfield
Sacha
My Jewellery
(De rechtse oorbellen)
Guts & Gusto
H&M
Bikinitop + bijpassend broekje
Vila
Vero Moda
Wauw. Ik miste ff de “WACHTEN” tussen je foto’s van je shoplog hahaha
Haha ja was al bang dat t niet in 1 post zou passen dus had dat bijna gedaan
Heerlijk, zo’n grote bestelling!! Ik heb die wit met blauwe H&M jurk met spaghettibandjes ook en die is echt holy grail, want hij schijnt niet door.
Oh dat is goed om te horen want dat is echt het enige kledingstuk waar ik een beetje over twijfel haha
Ik hoop dat de jouwe van net zulke goede kwaliteit is als de mijne, want H&M stuurt soms ook wel eens vreemde exemplaren. Ik had een keer een jurkje aan het begin van het seizoen besteld, en toen aan het eind van het seizoen nog een keer, en toen leek het wel een goedkope kopie
Ooh wat stom zeg! Ik heb ook wel eens gehad dat ik precies dezelfde broek in een andere kleur bestelde en dat het wel een totaal andere broek leek (qua materiaal en pasvorm). Hopelijk valt het nu mee!