Show je laatste aankopen #3

Naar welke edities doel jij nu? Nu wel nieuwsgierig. Vind deze echt zo mooi!

Misschien beter even in het boekentopic bespreken. :sweat_smile:

Ik heb eindelijk de blouse gekocht die ik graag wilde en nog een andere erbij. Van Fabienne Chapot nu beiden met 70% korting.

21 likes

Top, Vila:

Esprit:

4 likes

Ook al weet ik dat deze kraagsoort me niet staat. Maar 40% extra korting in het adidas outlet

7 likes

Van Timberlands, ze lopen echt heerlijk! Ben alleen een beetje late to the party haha

11 likes

Even wat dingetjes bij H&M bestelt:

Broek

Nog een broek

Simpel topje

6 likes

Oooh, verkopen ze dat tasje nog?
Ik heb dat in 2007 gekocht en gebruik het nog geregeld op vakantie! Handig ding!

WAT??? Holy shit, ze heeft een nieuwe! The Night Circus is echt een van mijn allerlievelings, maar had de hoop al een soort van opgegeven dat er ooit nog een nieuw boek zou komen.

2 likes

In november komt ie uit!

1 like

Nice! Waar heb je het met 70% gevonden?

Heb hem net meteen besteld! Kan niet wachten, laat november maar komen.

1 like

Bijenkorf

2 likes

Thanks!

image

De linkse (Velvet Morning) en de rechtse (Velvet Jazz) tijdens de restock van de Lisa Eldridge lipsticks gescoord

13 likes

H&m

14 likes

25 likes

Ben benieuwd of er 1 goed is. Anders bestel ik weer 3 anderen… er waren ook een stuk duurdere van rond de 70… wil ik er ook best aan uit geven maar misschien is 1 van deze al goed

3 likes

Pffff wil aankopen delen maar ik krijg de foto’s er niet in. Ik moet toch gewoon op het icoontje met de afbeelding klikken? Maar dan kan ik niks opzoeken in mijn foto’s

Zie je dat omcirkelde icoontje? Via die knop kan je een afbeelding uploaden.

Super leuk! maar krijg al omgezwikte voeten als ik ernaar kijk. Baal dat ik zo’n zwakke enkels heb met mijn 1.80.