Ja! Hij staat je echt mooi, en dat voor een tientje bij mij was hij drie meter te lang helaas
Haha dan hebben ze het inderdaad verplaatst, maar thanks voor je reactie!
Oh wat stom! Hoop dat het nog wel ergens is dan, straks was gisteren de laatste dag ofzo
@crazyvibes ja gister was echt de laatse dag helaas (krijg de nieuwsbrief van de bijenkorf waar dat instond)
Edit: oh nee zondag zelfs! Wel gek dat het er gister nog stond dan, misschien vergeten rekje
Ohh damn dat wist ik niet, sorry voor iedereen die ik valse hoop heb gegeven!
Ik heb nog nooit dit type slippers gehad, dus ik ben benieuwd of ik ze veel ga dragen.
De band is trouwens van suède.
Prachtig!
Ik had een paar financiële meevallers en toen zag ik dat mijn droomjurk in de sale was en alleen mijn maat nog over was, dus ik heb 'm per direct besteld Nu mag ik niks meer kopen totdat ik op vakantie ben geweest
Omg deze heb ik vroeger ook gehad! Van de h&m? Ik leeeefde echt in deze jurk haha, volgens mij hangt ie nog steeds in de kast bij mijn ouders, vond hem zo leuk! En nog. Is deze vintage dan?
Beetje late reactie, maar die prullenbakjes heb ik ook. Beste aankoop ooit!
2 paar schoenen want ik kon niet kiezen.
Bronzer, blush, loose powder en een eyeliner van Kiko. Ik heb meteen uitgevonden waarom ik geen beutyblogger ben want product foto’s maken is echt onmogelijk gebleken. Vooral als je geen geduld hebt en dat in de bus doet
Alles is mooier in het echt…
Heb je een linkje van de jurk met stippen?
Deze jurk voor nog maar 12 euro. Zit echt helemaal perfect. Ik style hem wel anders. Met lage zwarte converse. Super blij mee!
Omg ik had deze ook vroeger maar dan in het wit!