Show je laatste aankopen #3

hele mooie dingen allemaal!

1 like

Gister op een kinderverjaardag gespeeld maar mijn vriend en ik vonden het beide zo leuk dat we het maar ook hebben besteld.

11 likes

Deze short in de sale, net binnen gekomen en gepast. Ik had een maat besteld in de hoop erin te kunnen na nog iets meer afvallen maar hij past nou al gewoon :star_struck:

10 likes

Voor degenen die nog benieuwd waren naar hoe een weight aan een saddle spreader eruitziet (@Vriendelijkegroet38), zo dus:

22 likes

Aankomend weekend gaat deze getest worden… Kan niet wachten :grin:

16 likes

Ik was vanmiddag in de Bijenkorf in Utrecht en er waren een paar sale rekken met onder andere blousejes van Fabienne Chapot voor 5 euro! Niks voor mij maar ik zie dat merk hier veel voorbijkomen dus misschien heeft iemand er nog iets aan :blush:

12 likes

Rok Ganni

Trui Alexander Wang

Kon 80% korting bij net-a-porter niet weerstaan

16 likes

Als gevolg van @Dazed haar tip, met bijna 75% korting bij de bijenkorf;

6 likes

Athleta van Gap, in Amerika gekocht dus ik weet niet of ie überhaupt in Europa te krijgen is? Of dat de verschipping kosten acceptabel zijn? Maar mocht het te doen zijn: hij valt klein uit bij mij, een ander model viel weer normaal. Het is echt een superfijne, zachte stof maar ondergoed drukt wel mega door dus naadloos ondergoed is wel aan te raden

1 like

Rugzakje primark en de lipliner heet cherry

14 likes

Typisch kattengedrag:

105 likes

Thanks! Ik zoek nog even verder dan, geen zin om zoveel douanekosten te betalen :no_mouth:

1 like

Is dit DE c&a jumpsuit??? iig dus een c&a jumpsuit in de sale voor 9,90

57 likes

Hahaha love it!

Prachtig interieur heb je volgens mij btw :heart_eyes:

2 likes

Niiiice! Jumpsuits zitten bij mij meestal niet goed, in ieder geval niet qua lengte.

Ik vind ingebouwde prullenbakken echt ultieme adult goals

1 like

En sowieso de pizza uit de doos halen. Scheelt ook aan ruimte.

Deze jurk die ik al sinds februari wil hebben, maar ik had nooit een reden om 'm te kopen en nu wel :heart: Heb ook het vestje op de onderste foto, dus ik wil het zo gaan dragen

26 likes

Ahh cool, weet je toevallig waar dit rekje ongeveer stond haha, ben nu de Bijenkorf aan het doorzoeken :wink:

Ja, als je vanaf de begane grond de roltrap naar boven pakt en dan direct links, eigenlijk het stuk waar je langsloopt als je meteen doorloopt naar de roltrap naar de tweede verdieping! Of ze moeten er een soort speurtocht van gemaakt hebben en het elke dag ergens anders neerzetten haha

1 like