Show je laatste aankopen #4

4 likes

Trilt dat ding niet uit elkaar als je wasmachine aan staat? Of laat je hem gewoon niet meer centrifugeren? :smile:

Berlijn is zo fantastisch

3 likes


Ben in love met m’n nieuwe horloge, in het echt is ie nog mooier

Edit: afbeelding valt deels weg, even op klikken

8 likes

Is de eerste keer Berlijn voor mij,en ben heel benieuwd! Hoor er alleen maar leuke verhalen over.Dus mocht je tips/aanraders hebben,let me know!

Waar is de riem van? Google image search maakt me helaas niet wijzer.

@macaron Berlijn-topic Hier vind je een hoop tips!

1 like

Ik gebruik hem nu denk ik een maand en hij is helaas veel minder goed dan de oude formule. Daar kreeg ik echt gigantisch lange en dikke wimpers van. Merk nu echt amper verschil, maar ga nog even door, wie weet over 2 weken ineens een wonder.

1 like

Laten we ervoor bidden

2 likes

@Nidorina Mijn vakantie’s/trips lijken altijd meer op een wandelvierdaagse (tot ergernis soms van mensen die mee zijn),dus dat komt vast wel goed :joy:

@kika Goede tip,ik ga maar eens verhuizen naar dat topic!

3 likes

Oh meh ik heb er ook echt super optimistisch meteen twee gekocht. Nouja wie weet wint de aanhouder haha. En anders toch maar naar Revitalash

oeh thanks ga dit even printscreen!

1 like

Ja ze waren er weer in mijn maat! Dus deze gekocht:

15 likes

Ik twijfel zo. Wil eigenlijk de gewone leren, maar die komen natuurlijk nooit in de uitverkoop :disappointed:

Want mijn huidige zit onder de verf door het klussen

4 likes

https://www.thelittlegreenbag.nl/dames/tassen/crossbodytassen/o-my-bag/lola/56785

3 likes

scotch-x-soda-women-jurken-lange-mouwen-372-496

17 likes

Dit pak van harper & yve, met dank aan @Pantalones

Nou hopen dat ie past🤞

39 likes

Wel regelmatig via Footway! Ik heb zelf ook Docs daar gekocht en de levering was super snel en de service goed.

1 like

Ik heb geen perfect lichaam voor een jumpsuit maar ik was zo benieuwd dus toch maar besteld, en hij is echt heel leuk!


En deze rugtas :blush:
Edit: sorry voor de grote plaatjes

29 likes

Weet je toevallig hoe laat ze weer aangevuld werden?