Trilt dat ding niet uit elkaar als je wasmachine aan staat? Of laat je hem gewoon niet meer centrifugeren?
Berlijn is zo fantastisch
Ben in love met m’n nieuwe horloge, in het echt is ie nog mooier
Edit: afbeelding valt deels weg, even op klikken
Is de eerste keer Berlijn voor mij,en ben heel benieuwd! Hoor er alleen maar leuke verhalen over.Dus mocht je tips/aanraders hebben,let me know!
Waar is de riem van? Google image search maakt me helaas niet wijzer.
@macaron Berlijn-topic Hier vind je een hoop tips!
Ik gebruik hem nu denk ik een maand en hij is helaas veel minder goed dan de oude formule. Daar kreeg ik echt gigantisch lange en dikke wimpers van. Merk nu echt amper verschil, maar ga nog even door, wie weet over 2 weken ineens een wonder.
Laten we ervoor bidden
@Nidorina Mijn vakantie’s/trips lijken altijd meer op een wandelvierdaagse (tot ergernis soms van mensen die mee zijn),dus dat komt vast wel goed
@kika Goede tip,ik ga maar eens verhuizen naar dat topic!
Oh meh ik heb er ook echt super optimistisch meteen twee gekocht. Nouja wie weet wint de aanhouder haha. En anders toch maar naar Revitalash
oeh thanks ga dit even printscreen!
Ik twijfel zo. Wil eigenlijk de gewone leren, maar die komen natuurlijk nooit in de uitverkoop
En deze rugtas

Edit: sorry voor de grote plaatjes
Weet je toevallig hoe laat ze weer aangevuld werden?
Nee geen idee, denk wel in de avond want heb in de middag geloof ik nog gekeken en toen waren ze er nog niet. Heb de hele week af en toe gekeken, maar nu pas geluk gehad. Welke maat heb je? Mocht ik ze toch niet houden, ik heb maat 39