Show je laatste aankopen #4

Ik zoek al lang een mooie, soepele trenchcoat voor in de lente om een simpele jeans+t-shirt wat netter te maken. Deze komt van de Mango, in de sale voor € 40. Ik ben benieuwd!

15 likes

image
image

:thumbsup:

28 likes

43 likes

Yay zo gezellig

1 like

Wauw :heart_eyes:

Je vriend toch je hint doorgehad? :wink:

1 like

Laten we het daarop houden :joy: heb uiteindelijk gekozen voor een iets minder subtiele aanpak

1 like

Je moet wat soms :woman_shrugging:

1 like

waar heb je deze vandaan? Ik moet ook hebben voor mn komende vakantie. Zitten ze lekker en moet je ze nog veel inlopen?

Dit zit beter dan die klompen die je veel ziet.
Ik heb heel kleine voeten en vind bv Lowa renegade echt niet te doen.

Ik heb ook nog lowa levante mid gepast eerder en die heb ik nu ook besteld want in mijn herinneringen zaten die nóg lekkerder.

Dit zijn de salomon elipse. Gekocht bij pauw Heerhugowaard.
Redelijk soepel, wel wat inlopen, maar zitten goed.
Maar ben dus nog niet helemaal zeker :slight_smile:
(Zijn wel voordelig online te vinden, vallen smal)

Lowa levante zijn nu in de aanbieding bij zalando, wel een maatje groter bestellen en ze vallen smal.

1 like

Heb je hier een linkje van?

wat zou m’n favoriete kleur zijn?

17 likes

Lekker burgerlijk het nieuwe jaar in

5 likes

ik heb echt lang moeten kijken voordat ik doorhad dat het een schaduw was en geen raar voetstuk

4 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Random plaatje trouwens. Wel zien ze er hetzelfde uit

16 likes

Maar even mijn vrije dagen van dit jaar er doorheen jagen.Dus treintickets+verblijf voor een lang weekend Berlijn in maart.Zin in :star_struck:

30 likes

Ik ben ook druk op zoek naar een fiets, had ik eindelijk de knoop doorgehakt: uitverkocht :frowning:
Hoe heet deze? Ziet er mooi uit!

wow langste zin ever

2 likes

Is dit die met zo’n héél breed stuur haha? Die heeft m’n ma en ik vind het zo raar fietsen

mooie fiets hoor!

1 like