Show je laatste aankopen #4

Karwei buitenkleed Malaga, nu ook nog in de aanbieding. Zag leukere bij andere shops, maar daar vroegen ze 30 euro verzendkosten voor kleden

Dank, ik vind m juist erg leuk hoor!

1 like

omdat ik nu toch meer tijd op de bank besteed

6 likes

Twee broeken voor mezelf

En mijn favoriete onderbroeken

En deze trui voor mijn vriend

10 likes

Ik heb ook zo’n soort Karwei kleed. Super fijn!

1 like

Die ik van Mango had besteld zat heeeeel raar. Dus nu deze van AllSaints besteld in twee maten.

10 likes

Ja! Amazfit GTS

1 like

Mooi, ik hoop dat er eentje past! Laatste keer ik er iets bestelde vond ik alles PIEPKLEIN vallen. Zelfs de modellen dragen een M volgens mij :flushed:

1 like

Ja klopt, het model had een 38 aan. Ik twijfel altijd tussen S en M, dus heb een 38 en 40 besteld. En anders komt de 42 volgende week. :joy:

1 like

Deze rok, vind alleen de styling hier super stom

4 likes

And other stories heeft 20% korting op de sale en dan nog andere quarantaine aankopen

8 likes

Other stories aankoop:

10 likes

Waar is die mannentrui van?

Leuke aankopen!

Ik heb deze jurk gekocht van Minimum.

17 likes

Aldo via Zalando

Stradivarius via Zalando

8 likes

Plantjes! Nadat we hier in huis alles een tijd geleden weg hebben moeten doen ivm vliegjes

18 likes

Niet voor sporten, maar voor chillen.

21 likes

Ik wist niet zo goed waar ik mijn vraag kon stellen, maar hopelijk is het goed als ik hem hier post.
Waar hebben jullie je yogamatje gekocht? Op wat hebben jullie je keuze gebaseerd? Liefst geen dure van €50, tenzij het echt de meest fantastische mat ooit is. Bedankt!

Massimo dutti!

1 like

Heb er laatst een bij de Primark gekocht… Hij was maar 9 euro. Helaas rekte het elastiek waarmee je dat ding om je schouder kunt dragen al na een half uurtje uit, dus goedkoop was in dit geval echt duurkoop. Maar je zou bijvoorbeeld ook bij Decathlon kunnen kijken, of op bol

1 like