Zijn hele fijne bakken! Heb zelf de grote versie en doe daar echt van alles en nog wat in en dan in de PAX onderin. Hots, opgeruimd staat netjes!
Just Dance 2020 aangeschaft, nu de sportschool dicht is moet ik wat thuis. Demo had twee liedjes en was best leuk! Bij Bol aangeschaft, met select nog 6 euro korting ook nog.
31.99
Wat een briljant idee! Ik ga nog ff meer geld uitgeven.
Oops sorry haha.
Ik wilde eerst de ring fit gaan halen alleen is die echt nergens te krijgen. Op marktplaats gekeken en daar verkopen mensen hem voor 100 a 150 euro. How about no!
Haha, heb vannacht precies dezelfde aankoop gedaan!
Was ook idd aan het kijken voor de Ring Fit, vond dit wel een goed alternatief.
Wow ik had beter moeten uitkijken, afgelopen week 60euro voor betaald
Nog een x bestellen, nieuwe terug sturen naar de webshop van de eerste
Ik heb hem gekocht op de e-shop, ging er vanuit dat de prijs daar normaal was . Goede les voor de volgende keer.
Verhuisdingen:
Set deukglazen
Gerestaureerde Philips Infraphil lamp uit 1954
Cabanaz Retro Ramona, van ieder 2

Oei dat is inderdaad heel erg zonde
De e-shop is 9 van de 10 keer duurder heb ik gemerkt. De 2018,2019 en 2020 waren alle drie nog 59,99! Ik kijk eerst altijd online bij YourGameZone, GameMania, Bol, Amazon NL etc etc. Als het daar niet aantrekkelijk genoeg lijkt te zijn, kijk ik op de e-shop
Voor ons nieuwe huis
Eettafel, vier stoelen, salontafel en twee nachtkastjes van Made, alles wat we wilde was ineens in de sale en ik vond ook nog een kortingscode van 50 euro

van welk merk is deze grijzen shirt, ziet er mooi uit
Tas organizer zodat hij minder inzakt
Vergeet de bijhorende klepjes niet, de deksels klikken niet dicht zoals je bij andere merken wel vaak hebt
Let niet op de tuin eromheen ben geen tuinvrouw. Ook bizar dat in hier gisteren nog zat en er nu natte sneeuw uit de lucht komt.
Erg leuk!,