Snap ik! Je kunt er ook meerdere bestellen en terugsturen, dat gaat bij hen best snel. Ja idd, ik duim voor je!
Zal Max blij mee zijn
Ik heb deze ook (in het crème/wit), topding!!
Die van mij zijn ook vital seamless helaas, dus die zou ik aanraden maar dan niet he
Ik heb 3 keer een gescheurde legging gehad. En als het aan een naadje is krijg je meestal gewoon een nieuwe! En als die legging uitverkocht is mag je voor hetzelfde bedrag een ander uitzoeken.
Ik snap je. Same thing, ben niet weg te slaan bij dit ding haha. Nu wel echt slapen.
Ja bij de naad inderdaad, Thanks!
Heb m nu twee dagen, wat wil je weten?
LDit is maat 40 (12) van AllSaints en ik zit altijd tussen een S en een M in. Vaker S.
Bij de Bijenkorf zijn ze ook in de aanbieding + extra 25 euro korting als je member bent. Ik had twee maten besteld op mijn creditcard. Dan ben ik niet zoveel geld in 1x kwijt van mijn lopende rekening.
De modellen op de website dragen ook bijna allemaal een 38.
Opvolging; gisteren de bestelling binnen gekregen en een andere beauty and the beast binnen gekregen (die ik al heb). Even met het hun contact opgenomen, blijkt deze puzzel (roze beauty and the beast) al een paar jaar niet meer gemaakt te worden en door een fout op de site terecht is gekomen. Mocht een andere puzzel uitzoeken en deze sturen ze op! Super snel afgehandeld, echt netjes
Deze gekozen!
Een gouden ring met robijn via Zalando Lounge. Nog nooit een duur sieraad voor mezelf gekocht, dus vind het heel spannend. Hoop dat ie past!
Mijn google skills laten me keihard in de steek, heb je misschien een linkje?
Deze heb ik zelf gecustomized! Dus vandaar denk ik haha dat kun je dus doen op de Nike site
Dankje! Ik ga eens kijken, alhoewel ik ook eigenlijk al wel genoeg nikes heb, maar deze kleur
Oké ik had hier laatst al een bestelling gepost, maar die is gewijzigd. De jas van stradivarius heb ik geannuleerd
Deze zwarte muiltjes van Aldo mochten blijven
Basic witte sneakers (Reebok classic club c 85)
Dan heb ik nog een bestelling geplaatst bij the Two collectors: twee basic ringetjes en drie oorbelhangers
Ik heb al een paar oorbellen van the Two collectors en na een jaar non stop dragen zijn ze nog even mooi. Het is een small business met een goede ethiek, dus een leuk merk om (zeker in deze tijd) te sponsoren vind ik.
Luchtbevochtiger van Philips
Tandenborstel (Cleancare+) ook van Philips
Ze hadden 20% korting waardebon bij de ING winkel en wilde al langer deze twee dingen kopen dus nu eindelijk maar gedaan