Genoeg Nikes bestaat niet en deze kleur is fantastisch, dus gewoon bestellen
Hahaha. Ik ga er nog even over nadenken, maar kans is groot ja
Ok nevermind. Valt heel groot. Mijn vriend vond het op een soort schort lijken.
Jammer!
Voordat ik m terug stuur:
Kan ik iemand blij maken met deze & other stories vest in maat M ?
Heb m 2 keer namelijk en online is die uitverkocht. Prijs is 89,95
Lopen die muiltjes goed? Ik vind ze erg leuk, maar ik zie het al gebeuren dat mijn voet er na elke stap uitvliegt…
Geen grap. Ik dubbel tapte op die foto om te liken. Ik moet ff uitloggen van Instagram, geloof ik.
Raad eens wie er nu arm is
Ik heb er nog niet heel veel mee kunnen wandelen (haha ik zit nu natuurlijk voornamelijk binnen en voor de luchtwandelingetjes kies ik toch sneakers) maar ze sluiten wel goed om je voet dus dat zal wel meevallen! Ze vallen bij mij naar mijn eigen maat, zijn wel redelijk smal dus als je bredere voeten hebt zou ik dit model niet direct aanraden
Waar zijn ze van? Ik word vaak wakker na een paar uur omdat m’n oren pijn gaan doen …
Bij oordopjes-kopen. nl
Dat probleem heb ik ook altijd. Kleine oren en een zijslaper. Zelfs eens veel geld uitgegeven aan oordopjes op maat. Drie keer moeten laten aanpassen en ze doen nog steeds zeer
Wat zonde! Mijn op maat gemaakte deden 2 weken pijn, maar kan nu niet meer zonder!
Amazon! Komt wel pas 6 april binnen want ik had niet goed de leverdatum bekeken
Zuur van je vakantie maar welkom bij de arme mensen club
en als je het vandaag koopt, kun je er al eerder van genieten --> verlaagt de cost per use
mijn non-reden om toch dingen te kopen terwijl ik erg (nog) geen geld voor heb
Dankje!
Je eigen keukenhof maken.
Ja baal er ook van, maar ik heb blijbaar veel kraakbeen buiten mijn schedel.
Zonder oordopjes doen mijn oren ook sneller pijn als ik te lang op één kant lig
Dit probleem had ik dus ook, inmiddels is het in plaats van een probleem een feestje geworden