Show je laatste aankopen #4

Ben benieuwd of het wat is. Wilde graag oortjes met bluetooth ipv een draadje en vind die van apple te duur.

8 likes

Zat even te googlen op outfits en wellicht dat het wel beide kan als je hem alleen bij meer high waisted broeken gebruikt. Dan is het verschil niet zo groot. Maar zag ook sommigen hem bij een jurkje dragen waarbij de riem meer dubbel leek te zitten. Dus misschien kan het sowieso wel gewoon

En zag ook nog dit :roflmao:

2 likes

Ik laat het je sowieso weten! Draag wel meer high waist broeken maar heb m toch maar wat “te groot” besteld. Kan m altijd nog terug sturen voor een kleinere maat.

En wat overdreven die foto hahaha

1 like

Heb je een linkje van de H&M trui?

Hoor je de wekker nog wel als je deze in hebt?

Ik heb er zelf 1 die door een broek perfect past. En heb ik door de schoenmaker extra gaatjes laten maken zodat die ook in mijn taille past! @lightbox

2 likes

Ik heb wel interesse in een review :grin:

2 likes

Welk merk is dit?
Zoek ook een goedkoper alternatief voor de Apple airpods nl en deze zien er super mooi uit ook qua kleur

Komt inderdaad denk ik ook door de crisis, meer mensen zoeken nu tijds besteding plus de productie ligt volgens mij ook stil. Heb je nog leuke games er bij gehaald? Veel plezier!

1 like

Eindelijk gevonden :hugs:

15 likes

Leuk!! Zelda BOTW kun je je echt uren in vermaken. Al is dat wellicht meer een onderwerp voor het gametopic hahah. Vind het echt leuk om te zien dat hier zoveel dames zitten die gamen <3

3 likes

Waar heb je hem gevonden? :relaxed:

https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/nintendo-switch-animal-crossing-new-horizons-000

2 likes

Aaah top bedankt! Ik wil hem voor mijn verjaardag dus ga nu mijn moeder bellen :joy:

1 like

Quarantine life is eeeeecht niet goed voor mn portemonnee. Gelukkig wel met iets van korting kunnen bestellen

5 likes

Hoop dat ze naast mooi ook goed zijn ;). Van urbanista (paris) via hun website istie nu goedkoper!

1 like

Thx voor de tip. Heb ze gelijk besteld :grin: nu nog hopen idd dat ze ook goed zijn :wink: maar de reviews zien er goed uit

1 like

Dankzij jullie aanmoediging, vorige week:

En nu net:

Nu nog hopen dat de Ring fit ergens wordt aangevuld!

Is niet mijn meest originele post ooit :thinking:

17 likes

Ja vond ik ook! Hoef niet mega high end geluid. Als t maar goed werkt, niet snel kapot gaat, t geluid wel goed is :wink: en ja t oog wil ook wat …! Heb ze nog niet binnen.

Om de quarantaine door te komen me maar laten influencen door jullie :wink:

15 likes