Ik heb hem gekocht op de e-shop, ging er vanuit dat de prijs daar normaal was . Goede les voor de volgende keer.
En nog een grijs shirt, even kijken welke mooier is. Allebei van Zalando.
Slaapding
En dit is van H&M.
En ben nog niet uitgeshopt dus ga nog even bij &otherstories kijken.
Verhuisdingen:
Set deukglazen
Gerestaureerde Philips Infraphil lamp uit 1954
Cabanaz Retro Ramona, van ieder 2

Oei dat is inderdaad heel erg zonde
De e-shop is 9 van de 10 keer duurder heb ik gemerkt. De 2018,2019 en 2020 waren alle drie nog 59,99! Ik kijk eerst altijd online bij YourGameZone, GameMania, Bol, Amazon NL etc etc. Als het daar niet aantrekkelijk genoeg lijkt te zijn, kijk ik op de e-shop
Voor ons nieuwe huis
Eettafel, vier stoelen, salontafel en twee nachtkastjes van Made, alles wat we wilde was ineens in de sale en ik vond ook nog een kortingscode van 50 euro

van welk merk is deze grijzen shirt, ziet er mooi uit
Deze is van J. Crew!
Tas organizer zodat hij minder inzakt
Vergeet de bijhorende klepjes niet, de deksels klikken niet dicht zoals je bij andere merken wel vaak hebt
Let niet op de tuin eromheen ben geen tuinvrouw. Ook bizar dat in hier gisteren nog zat en er nu natte sneeuw uit de lucht komt.
Erg leuk!,
Misschien nog een oordopjes-tip: Die van Ohropax. Het zijn bolletjes gemaakt van bijenwas, die zich vormen naar je oor als je ze in doet. Andere oordopjes die ik heb geprobeerd gaan bij mij ook pijn doen.
Edit: Laat maar, spuit 11 zie ik
Ik werk me de pleuris dus vond dat ik wel wat cadeautjes verdiend had. Rest van de maand niet vreten maar dat is bijzaak
Oef dat wordt idd water en brood voor jou.
Heb jij ff geluk dat de maand nog maar 2 dagen duurt
Haha! Ga denk ik een crowdfunding beginnen. Help lightbox april door
@Bubbless en morgen salaris, dus eigenlijk een soort van nieuwe maand
Heb je een linkje van de bh? Kan hem niet vinden op de site.