Show je laatste aankopen #4

Ik heb hem gekocht op de e-shop, ging er vanuit dat de prijs daar normaal was :sweat_smile:. Goede les voor de volgende keer.

En nog een grijs shirt, even kijken welke mooier is. Allebei van Zalando.

Slaapding

En dit is van H&M.

En ben nog niet uitgeshopt dus ga nog even bij &otherstories kijken.

18 likes

Verhuisdingen:

Set deukglazen

Gerestaureerde Philips Infraphil lamp uit 1954

Cabanaz Retro Ramona, van ieder 2 :older_woman:

28 likes

Oei dat is inderdaad heel erg zonde :frowning:
De e-shop is 9 van de 10 keer duurder heb ik gemerkt. De 2018,2019 en 2020 waren alle drie nog 59,99! Ik kijk eerst altijd online bij YourGameZone, GameMania, Bol, Amazon NL etc etc. Als het daar niet aantrekkelijk genoeg lijkt te zijn, kijk ik op de e-shop

1 like

Voor ons nieuwe huis :money_with_wings:

Eettafel, vier stoelen, salontafel en twee nachtkastjes van Made, alles wat we wilde was ineens in de sale en ik vond ook nog een kortingscode van 50 euro :ok_hand:

38 likes

van welk merk is deze grijzen shirt, ziet er mooi uit

Moet toch wat in die quarantaine.

13 likes

Deze is van J. Crew!

afbeelding

Tas organizer zodat hij minder inzakt

16 likes

Vergeet de bijhorende klepjes niet, de deksels klikken niet dicht zoals je bij andere merken wel vaak hebt

1 like

Zomerjas van weekday omdat alle trenchcoats tegenvallen.

20 likes

Let niet op de tuin eromheen :weary: ben geen tuinvrouw. Ook bizar dat in hier gisteren nog zat en er nu natte sneeuw uit de lucht komt.

29 likes

Erg leuk!,

1 like

Nu met korting kon het niet laten.
Moet mezelf inhouden om niet meer geld uit te gaan geven

33 likes

Misschien nog een oordopjes-tip: Die van Ohropax. Het zijn bolletjes gemaakt van bijenwas, die zich vormen naar je oor als je ze in doet. Andere oordopjes die ik heb geprobeerd gaan bij mij ook pijn doen.

Edit: Laat maar, spuit 11 zie ik

3 likes

Ik werk me de pleuris dus vond dat ik wel wat cadeautjes verdiend had. Rest van de maand niet vreten maar dat is bijzaak

40 likes

Oef dat wordt idd water en brood voor jou.

Heb jij ff geluk dat de maand nog maar 2 dagen duurt

5 likes

Haha! Ga denk ik een crowdfunding beginnen. Help lightbox april door

@Bubbless en morgen salaris, dus eigenlijk een soort van nieuwe maand :money_with_wings:

4 likes

Heb je een linkje van de bh? Kan hem niet vinden op de site.