Oooh die riem wil ik ook zo graag. Had hem op vakantie willen kopen in een winkel als souvenir, maar die vakantie is nu niet doorgegaan en twijfel een beetje over hem online bestellen. Ook ivm de lengtemaat. Hoe heb jij dat ingeschat?
En jij hebt zo te zien ook gekozen voor de 4 ipv de 2? Vind die zelf denk ik ook meer bij mij passen
Vond de 4 mooier voor als broek riem zeg maar.
Heb mn heupen opgemeten en aan de hand daarvan besteld. Heb wel een paar centimeter er bij opgeteld, want als die te klein is kan je er ook niks mee
Ja vind ik 4 ook mooier voor.
Dankje! Ik ga eens aan de slag met meten. Zou hem ook nog graag bij een jurkje willen kunnen dragen, maar tussen mân heupen en taille zit best wel een verschil.
Ja bij mij ook! Denk dus niet dat ik m ook bij mn taille kan dragen, maarja dan moet ik maar sparen voor nog één
Ben benieuwd of het wat is. Wilde graag oortjes met bluetooth ipv een draadje en vind die van apple te duur.
Zat even te googlen op outfits en wellicht dat het wel beide kan als je hem alleen bij meer high waisted broeken gebruikt. Dan is het verschil niet zo groot. Maar zag ook sommigen hem bij een jurkje dragen waarbij de riem meer dubbel leek te zitten. Dus misschien kan het sowieso wel gewoon
Ik laat het je sowieso weten! Draag wel meer high waist broeken maar heb m toch maar wat âte grootâ besteld. Kan m altijd nog terug sturen voor een kleinere maat.
En wat overdreven die foto hahaha
Heb je een linkje van de H&M trui?
Hoor je de wekker nog wel als je deze in hebt?
Ja ik kon m ook al niet meer vinden⊠uitverkocht denk ik.
Ik heb er zelf 1 die door een broek perfect past. En heb ik door de schoenmaker extra gaatjes laten maken zodat die ook in mijn taille past! @lightbox
Ik heb wel interesse in een review
Welk merk is dit?
Zoek ook een goedkoper alternatief voor de Apple airpods nl en deze zien er super mooi uit ook qua kleur
Komt inderdaad denk ik ook door de crisis, meer mensen zoeken nu tijds besteding plus de productie ligt volgens mij ook stil. Heb je nog leuke games er bij gehaald? Veel plezier!
Leuk!! Zelda BOTW kun je je echt uren in vermaken. Al is dat wellicht meer een onderwerp voor het gametopic hahah. Vind het echt leuk om te zien dat hier zoveel dames zitten die gamen <3
Waar heb je hem gevonden?
Aaah top bedankt! Ik wil hem voor mijn verjaardag dus ga nu mijn moeder bellen