Zalig! Daar zijn de bijen sowieso héél blij mee!
Als deze saai zijn, dan houdt het op.
Hahaha die zijn geweldig! Thnx
Een maand langer moeten thuiswerken in deze verschrikkelijke tijd vraagt om gepaste maatregelen daarom deze ultralelijke maar toffe joggingbroek besteld. Lekker flitsend achter mijn laptop zitten
Vertel me meer over deze resistance bands met 25% korting
Ben jaloers! Wil dit ding ook al sinds ik iemand hier zag met mega mooie aantekeningen. Heb hem nog niet eens bijna nodig, maar nu wil ik hem weer kopen. Maar echt wat een geld.
Ooh wow ik wil ook precies dit kopen, maar zoo duur allemaal. Heb je het overgekocht van iemand die je kent of via marktplaats oid? Ik twijfel of ik een nieuwe of een tweedehands ga doen
Ik weet niet of dit echt hier hoort maar …
Ik zag dus dit tweetje voorbij komen en moest meteen aan iedereen op dit forum denken. Ik heb zelf niet eens zo’n ding maar misschien heeft iemand er wat aan
Ja er komen binnenkort nieuwe versies uit, dan komen de oude denk ik wel op marktplaats te staan en dalen de prijzen in de winkel.
Ik ben wel weer iemand die dan de nieuwste wil… Maar dan kan ik nog lang wachten gezien de prijzen. Gaat hem niet worden.
Gisteren besteld maar het werd net al geleverd. Bestelling van mijn favo webshop pitpit. Kan weer even vooruit.
Leuk dat je naar Lissabon gaat, maar die actie… Ik oordeel niet dat je er gebruik van maakt overigens, want ik snap dat het verleidelijk is.
Ik was er een paar weken terug, dus hit me up voor tips
Doemdenker: EasyJet biedt nu goedkope tickets aan, veel mensen kopen dat, en dan is het september en vliegverkeer wordt hervat maar EasyJet haalt half augustus niet en valt om.
Dagdag centjes.
Intersport is je vriend voor de korting nu!
Waar?