Show je laatste aankopen #4

afbeelding afbeelding

Veel tijd om te luisteren en collectie aan te vullen :smiley_cat: allemaal via Music Mania, nu doen ze gratis shipping vanaf 40€; wel binnen BE

8 likes

Sneakersnstuff! Code SNEAKERS

1 like

Lang weekendje Lissabon volgend jaar! Easyjet heeft nu een actie lopen. 25 oktober - 28 februari alle vluchten 30 euro.

36 likes

Voorraad aanvullen omdat er vanaf 40 euro een gratis cadeautje bij kwam :flushed::star_struck: (de Rituals of Jing geurkaars, pillow spray en hand mask, ze zijn hier al uit de verpakking).

16 likes

Lissabon is fantastisch :star_struck:

1 like

Waaaauw, gave kleur ook!

2 likes

Hij komt morgen al :grin:

1 like

Hoe is de nieuwe geur?

En goldplated ketting

#treatyoself

22 likes

Die is echt prachtig. Waar is die van, als ik het vragen mag? :heart_eyes:

Wiezewasjes.nl !

Hij staat nu wel op uitverkocht.
Had vorige keer zo’n ontzettend mooie gezien maar te lang gewacht en nu hebben ze hem niet meer, dus nu deze haha. Ze hebben sowieso mooie dingen!

1 like

Waarom zijn al mijn vriendinnen zo dicht op elkaar jarig? :sweat_smile:

2 likes

tempish-surfy-surfskate-1w

Surfskateboard lol. Zou surfen op asfalt zijn en surftraining dus we gaan 't meemaken

16 likes

Heb jij bevestiging gehad dat hij is verzonden? Ik heb nog niets gehoord en begin mij toch wel een beetje zorgen te maken. Hij is nu namelijk ook weer uitverkocht…

Edit: grappie, kreeg net een berichtje dat hij verzonden is!

1 like

Oh ik wil dit! Waar heb je m van?

Costes heeft 50% korting (de site ligt wel steeds half plat)
En vanaf nu mag ik alleen nog maar geld uitgeven aan boodschappen komende maand.

2 likes

https://www.skatepro.nl/288-27982.htm?stockcode=106001051&gclid=Cj0KCQjw1Iv0BRDaARIsAGTWD1t8j-2jF5ubuL2Q1fUPJcb81dqBOXi4QGde964hZUefv6BDh2fp7hgaAoomEALw_wcB

Deze kreeg ik getipt maar je hebt er heel veel, ook nog wat goedkopere op andere sites maar die vertrouwde ik niet echt.

1 like

afbeelding

Omdat sloffen de komende tijd onderdeel gaat zijn van mijn dagelijkse kleding. Heeft er iemand trouwens nog een fantastisch idee voor een trainingsbroek? Ze zijn allemaal zo saai haha.

7 likes

Wat een bizarre kutte site! Als het na duizend keer refreshen eindelijk lukt om in het betaalscherm te kome flikkeren ze mijn mandje weer leeg. Byeeee dan houd ik mijn geld wel.

Edit: ik had eerder moeten ranten want het is eindelijk gelukt.

Edit twee: deze dus besteld

8 likes

Dankje voor de tip!

Omg er werd een jurkje voor m’n neus weggekaapt en nu is ie weer op voorraad, doeeei.

3 likes