Ik heb net voor € 92 aan zaad besteld. Groenten, fruit, kruiden en bloemen! Het wordt dit weekend en volgende week supermooi weer dus ik hoop dan aan de slag te kunnen in m’n tuin met m’n zaailingen.
Onder andere:
Ik heb net voor € 92 aan zaad besteld. Groenten, fruit, kruiden en bloemen! Het wordt dit weekend en volgende week supermooi weer dus ik hoop dan aan de slag te kunnen in m’n tuin met m’n zaailingen.
Onder andere:
Oeee die blauwe trui. Heel mooi. Nog maar even een tweede bestelling gedaan .
Heb er zelf ook om moeten gniffelen. Mijn vriend hoopt vooral dat ik ook -zaad heb besteld.
Om een poging te doen gezond te blijven eten tijdens het thuis werken😅 smoothie recepten zijn welkom!
Geinfluenced door @trompeloeil
Ik vind hem lekker! Niet super speciaal hoor maar ik zou hem wel weer kopen. Denk dat hij een beetje tussen Dao en chado in zit.
Zalig! Daar zijn de bijen sowieso héél blij mee!
Als deze saai zijn, dan houdt het op.
Hahaha die zijn geweldig! Thnx
Een maand langer moeten thuiswerken in deze verschrikkelijke tijd vraagt om gepaste maatregelen daarom deze ultralelijke maar toffe joggingbroek besteld. Lekker flitsend achter mijn laptop zitten
Vertel me meer over deze resistance bands met 25% korting
Ben jaloers! Wil dit ding ook al sinds ik iemand hier zag met mega mooie aantekeningen. Heb hem nog niet eens bijna nodig, maar nu wil ik hem weer kopen. Maar echt wat een geld.
Ooh wow ik wil ook precies dit kopen, maar zoo duur allemaal. Heb je het overgekocht van iemand die je kent of via marktplaats oid? Ik twijfel of ik een nieuwe of een tweedehands ga doen