Show je laatste aankopen #4

Ik weet niet of dit echt hier hoort maar …

Ik zag dus dit tweetje voorbij komen en moest meteen aan iedereen op dit forum denken. Ik heb zelf niet eens zo’n ding maar misschien heeft iemand er wat aan :joy:

10 likes

Ja er komen binnenkort nieuwe versies uit, dan komen de oude denk ik wel op marktplaats te staan en dalen de prijzen in de winkel.

Ik ben wel weer iemand die dan de nieuwste wil… Maar dan kan ik nog lang wachten gezien de prijzen. Gaat hem niet worden.

Gisteren besteld maar het werd net al geleverd. Bestelling van mijn favo webshop pitpit. Kan weer even vooruit.

20 likes

Leuk dat je naar Lissabon gaat, maar die actie… :weary: Ik oordeel niet dat je er gebruik van maakt overigens, want ik snap dat het verleidelijk is.

Ik was er een paar weken terug, dus hit me up voor tips

Doemdenker: EasyJet biedt nu goedkope tickets aan, veel mensen kopen dat, en dan is het september en vliegverkeer wordt hervat maar EasyJet haalt half augustus niet en valt om.

Dagdag centjes.

7 likes

Intersport is je vriend voor de korting nu!

1 like

Waar?

Aw maar ik zie die banden van jou niet :frowning:

Dit zijn ze: https://www.intersporttwinsport.nl/pure-2-improve-latex-resistance-bands-set-of-3-p2i200280_104778.html?channable=e1462.MjI0Nzk2LTAwMC0tLS0&utm_campaign=224796&utm_content=Pure+2+Improve&utm_source=google_shopping&utm_medium=cpc&utm_term=Pure+2+Improve+Latex+Resistance+Bands+Set+Of+3+P2I200280+Fitness+band+Kleurloos&gclid=CjwKCAjw95D0BRBFEiwAcO1KDIBOKT6DhiwkNVGrUSF4GVONj7xNtYJPTmNn0zvEpy40FAiWM9_XihoCiKQQAvD_BwE

1 like

Luchtzuiveringsapparaat omdat we zoveel binnen zijn nu.

Edit: dat rode lampje bovenop vertelt me dat onze lucht van bedroevend slechte kwaliteit is…

15 likes

Wat is dit allemaal en vanwaar?

Dit is sojasaus, quinoa, couscous, anti stress thee en een nieuwe voorraad kruiden. Het is allemaal van pit-pit.com. Echt mijn lievelingssite voor kruiden, thee, noten, olie… Eh ja eigenlijk mijn halve keukenbenodigdheden.

4 likes

Heb je deze toevallig al binnen en zo ja; zou je hem aanbevelen?

image
image
image

Thanks @Harrrie ! Ik heb nu Nike premium fitness gloves maar die gingen echt mega snel kapot? Dus nu maar cheapo handschoenen proberen :woman_shrugging:
Nu moet de fitnessbank die ik wil nog terug in stock komen en dan is mn home gym compleet

1 like

Via de website van Morphe! Wel alleen op de kwasten van Jaclyn Hill en Jeffree Star. Je moet de code BLENDAWAY gebruiken voor 60% korting

Dank je! Ik ga ff kijken

1 like

€149

Ik heb het ook al opgezocht

1 like

Deze is 150 euro. Het beweert 99.5 % van alle allergenen uit de lucht te filteren inc. virussen. Filter gaat 12 maanden mee en hij heeft o.a. een nachtstand die heel stil is.

1 like

Ik wilde er ook al heel lang 1 en dit voelde wel als een legitieme reden. Heb ook hooikoorts en mn vriend is stiekem allergisch voor onze 300 katten. Zal morgen wel even een update geven!

7 likes

ge influenced door jullie
Costes

7 likes