Show je laatste aankopen #4

Nieuwe krabpaal voor onze katten.

43 likes

Ik ging een frisse neus halen en nam mee

28 likes

Gesponsord bij m’n boi :speak_no_evil: Ik voel me zo ongemakkelijk als hij dure dingen voor me koopt, terwijl het eigenlijk ook m’n droom is help

38 likes

Link alsjeblieft.

2 likes

Ooohhh die cosca/tosca idk zijn zooooo lekker. Toen ik nog bij de ah werkte kwamen die nieuw in ons assortiment en hadden ze een aantal doosjes in de kantine gezet voor personeel om te proberen. Helemaal misselijk gegeten aan die dingen toen, beste werkdag everrrr

Al deed de ah ook altijd kerstontbijt en paasontbijt met de feestdagen, wat ook heeeel chill was. Echt geen slechte werkgever nu ik er even over nadenk :thinking:

3 likes

(hij is uitverkocht op zalando)

1 like

14 likes

Haha ik moet hier echt om lachen icm FF black stories topic :joy:

1 like

Heeft iemand een robotstofzuiger of een aanrader? Ik zou er wel eentje willen kopen, maar geen idee welke goed is. Dus als iemand er recent een heeft gekocht die goed is dan hoor ik het graag!

Worden deze in glas of plastic geleverd?

Dat topic volg ik niet, wat mis ik? Haha

In plastic. Maar wel stevig dus je zou ze eventueel kunnen hergebruiken als ze leeg zijn.

1 like

Mijn polaroidcamera is gejat in januari en ik wilde geen nieuwe bestellen eigenlijk, maar toch gezwicht

9 likes

Is dit een top van FabienneChapot of toevallig een goedkopere variant uit een ander winkel?

Daar ging het over zo’n cactus…

Mijn eufy robovac 11s doet het al twee jaar helemaal prima

1 like

Fijn om te horen. Ik ga meteen even googlen, thanks!

1 like

Ff m’n haar fiksen

En de schoenen komen morgen wrs. Eindelijk. Hieruit moet ik een paar hardloopschoenen kiezen en miss dat ik de onderste ook houd als trainschoenen

5 likes

Biertjes! Normaal rijd ik altijd naar België hiervoor, maar gelukkig heeft drankgigant ook superveel keus.

12 likes

Je kon zeker niet kiezen tussen al het Kriek-aanbod?