Show je laatste aankopen #4

Haha klopt! Ga maar verschillende proberen. Nog aanraders voor de volgende bestelling? :grin:

2x voor mijn vriend en mij.

Ik zie mezelf alweer helemaal gehavend door het leven gaan zoals vroeger. :joy:

21 likes

Ik vind de Kriek van Lindemans het beste, die Kriek Max is niet te zuipen :p. Ik ben fan van de zuurdere biertjes (enige die ik drink): Geuze Girardin, Omer Oud Bruin Vanderghinste, Kasteel Bier Rouge.

2 likes

Eens. Kriek max is echt niet lekker.

1 like

Leffe Ruby is ook lekker! Zit tussen een kriek en rosébier in vind ik :slight_smile:

3 likes

Lindemans faro, zo lekker

mn gym is compleet

14 likes

Plantjes redden

Mijn huid redden

Luisteren naar de constante drang naar eten (ik ben gelijk een cake aan het bakken)

17 likes

Die groene kneusjes box bestaat zeker niet uit alleen maar plantjes voor mensen die kneusjes zijn met planten, he, maar uit planten die zelf kneusjes zijn en meer aandacht nodig hebben

Ik wil meer planten maar dan vooral planten die geen aandacht nodig hebben

12 likes

Een gigantische beker

9 likes

Hahaha het zijn helaas plantjes die extra tijd en aandacht nodig hebben

1 like

echt jammer, ik ben zelf zo’n planten kneus dat ik echt wel een pakket met planten voor mensen die niets in leven kunnen houden had kunnen gebruiken

2 likes

Ik zie een gat in de markt!

1 like

Dat is dan plantenkneusjes premium.

1 like

Echt heel logisch, aangezien ik nooit m’n haar krul. Oh well, Covid-19 aankopen :woman_shrugging:t2:

24 likes

Oeh supervet! Laat je voor en nafoto’s zien?:heart_eyes:

3 likes

Beide zijn ze echt fantastisch :tada: heerlijk als je aankoop precies zo leuk is als gehoopt.

Welke is dit?

Heb mijn huid behoorlijk verwaarloosd de afgelopen maanden en dat is zichtbaar.
image

1 like

Remington Pearl Pro Curl CI9532

Maar vraag me niet of t een goed ding is, i dont know (yet) haha. Ik heb nog nooit een krultang gehad, dus hoop dat ik ermee overweg kan.