Ohhh zo stoer! Stiekem wil ik dit ook doen, maar ik durf echt niet
omg zo mooi! And I feel ya
Afgelopen dinsdag kapte m’n Fitbit Blaze ermee. Bleek ik nog garantie te hebben tot juni. Snel opgestuurd voor reparatie. Opgelost met shoptegoed, nu komt deze beauty morgen mijn kant op. Zo fijn dat ik binnen 3 dagen een nieuwe en betere heb.
Weet iemand wanneer de mid season sale bij Zara begint?
Ik heb 2 weken terug er een gekocht (merk medion)op de website van blokker. Ik heb 2 katten en ben razend enthousiast en heb spijt dat ik het niet eerder heb aangeschaft.
Aan Blokker had ik nog niet gedacht, bedankt voor de tip!
Had jij die pre order niet allang gedaan? Ik heb die van mij namelijk gedaan vlak voor kerst omdat ik 'm hier van jou zag haha. En heb 'm al lang binnen (persona 5 Royal dus)
Ja ik heb hem nu een week ofzo, ruim een week. Ik zou hem zeker aanbevelen als je het niet te serieus neemt. Ik heb jaren een fitbit gehad en deze blijft een beetje achter in functionaliteiten. Maar ik vind het een hele goed smartwatch voor 114 euro. Draag hem met plezier. En hij ziet er gewoon mooi stijlvol uit, tussen een fitbit en een apple watch in.
Maar nadeel is bijvoorbeeld dat hij niet doorheeft dat ik hem afheb en dan denkt dat ik slaap. Sowieso vind ik hem bij het slapen niet erg accuraat (heb ik het idee want ik weet het niet natuurlijk). Hoewel, fitbut zei altijd dat ik veel wakker was 's nachts, dat zegt deze niet en dat is ook niet zo volgens mij dus daarin is hij beter. Ik gebruik hem voornamelijk om workouts bij te houden, gps voor hardlopen en stappen en dat doet hij prima.
Wat is dat bovenste apparaat? Een nieuw soort koptelefoon?
Wow, wat een uitvinding! Ik ben benieuwd hoe het klinkt. Dan zou ik misschien weer muziek op de fiets kunnen luisteren. Vond ik vroeger altijd zo heerlijk, maar ik ben ermee gestopt omdat het niet veilig is.
Oh!! Ik mis het roeien nu zo bij mijn fysio
Ik heb eigenlijk een andere puzzel maar wel van Rothenburg.
Zo kom ik het weekend wel door.
Ah die heb ik ook. Werkt wel goed!
Goed idee!! dronken puzzels maken en tegelijk videobellen met vrienden. Was dat ook jouw plan haha?
Prioriteiten in het leven I like
Nee was niet van plan te videobellen maar dat is wel een goed idee!
Ook voor een totale noob? Ben benieuwd. Zou wel eens een flawless kapsel willen hebben haha. Dus als iemand nog tips heeft voor fijne producten @ me in een haar topic oid.
Haha is soms wel lastig zonder klepje, je moet het haar er zelf omheen wikkelen. Misschien eerst even oefenen wanneer hij uitstaat, zodat je je niet direct brandt . Met wat tutorials moet het wel lukken denk ik!