Show je laatste aankopen #4

Beide van het duurzame merk Lanius

8 likes

Ik heb ze ook besteld door jouw post. Wat een uitvinding, super fijn. Dit had ik eerder moeten weten.

Verjaardagcadeautje voor onze kat :heart_eyes_cat:

46 likes

Oh jee ik heb een grove fout gemaakt denk ik. Ik heb bij gymmonkey aan €100 besteld en nu lees ik allemaal slechte reviews. Waarom ben ik zo’n idioot die achteraf altijd recensies opzoekt :woman_facepalming:
Hebben jullie ervaring met deze webshop?

4 spelletjes bij Blokker gekocht (want 20% korting). Nu hopen dat m’n ouders ook eens een spelletje willen doen, anders blijven ze liggen tot ik m’n vrienden weer een keer zie hahaha.

12 likes

ZO LEUK! Waar heb je 'm gekocht?

Heb je met PayPal betaald? Dan heb je in elk geval wel verzekering dat je je geld terugkrijgt

Leukkkk
Gefeliciteerd :cheer:

1 like

Alledrie van Vila. Wel een redelijke kans dat de jurk en de shorts me absoluut niet zullen staan.

Deze collectie wordt ook steeds uitgebreider…

En deze als het enige dat ik nodig had omdat mijn oude blokje vol was. Eindelijk een excuus want ik wilde deze veel te graag haha.

13 likes

Nee, gewoon bankkaart. :sob:

om te zonnen op m’n balkon ipv in Thailand zoals gepland

voor elke home office day een ander chillpak

en back-up chillpak

16 likes

Aw helaas! Hopelijk valt het mee en heb je geluk

1 like

Via amazon! https://www.amazon.de/Vesper-Katzenmöbel-High-Base-walnut/dp/B00SOTG05S?ref_=ast_bbp_dp&th=1

Hier heb ik hem ook gevonden: https://www.hornbach.nl/shop/VESPER-Krabpaal-V-High-Base-walnoot/5723426/artikel.html, maar die leveren niet naar België

1 like

Via de Nintendo E-Shop. Spyro was nu 50% afgeprijsd en 19,99 euro.
Monopoly was nu 75% afgeprijsd en 9,99. Heb ik nog wat gouden coins tegen aangegooid en was iets van 25 euro kwijt. Nu wachten tot volgend weekend. Hopelijk dan splatoon afgeprijsd.

9 likes

en ook Monpoly :joy:

5 likes

Leuk! Laat je weten hoe Mario is? Twijfel of ik het leuk ga vinden.

Ik ben gewoon geweldig al zeg ik het zelf.

7 likes

Ik vind het 10 euro wel waard maar absoluut niet de normale prijs. Sorry @Mario bro, ik zou toch maar bij je loodgieterbaantje houden.

2 likes

:pleading_face:

2 likes

Ik woon nu tijdelijk weer thuis dus ik laat het op een pakketpunt leveren om het op te halen wanneer m’n ouders werken, want ik bestel veel te veel en heb geen zin in commentaar :joy:

22 likes