Echt zin dat het binnenkomt
Deze zijn gaaf!
Kijk dit zijn de betere quarantaineaankopen!
Leuke kleur!
Thanks! Was bang dat het bleek zou maken maar dat valt gelukkig heel erg mee
Zowel in goud als zilver.
Nu kunnen mijn oren tenminste weer een beetje fancy door het leven tijdens de crisis
volgens mij komt dat doordat iemand anders dat artikel dan in zijn mandje heeft. Is dan nog niet uitverkocht maar wel bijna bijna
Sinds wanneer is die 20% bij H&M!!! Ik hen echt vanmiddag besteld toen stond het nergens
Alleen voor hm+ members
Gefeliciteerd met je stofzuiger! Mooie aankoop
Iloveblush dat is balen
Mag ik vragen waar je deze van hebt? Ik ben nog op zoek naar een fijne webwinkel voor m’n piercings.
Ben ik
Mmmh dan zal ik ze even een mailtje doen.
Ze komen bijna allemaal van aliexpress (Roxi heet de verkoper). Ik heb daar al meer sieraden van en ze blijven allemaal super mooi, zilver is echt 925 zilver, geven niet af en ik krijg er geen irritaties van. Er is ook nog een andere verkoper met de naam Aoli die heeft ook echt hele fijne en vooral mooie dingen.
De laatste komt trouwens van Alloverpiercings .nl, daar hebben ze nu meerdere dingen in deze stijl.
Maar mocht je het liever iets dichterbij zoeken dan ali, dan is myuniquestyle en brandfield ook een aanrader. Die hebben ook hele toffe dingen voor een reële prijs.
Even een mailtje sturen. Heb bij h&m eens vergeten een (algemene) kortingscode in te vullen en dat werd na het mailen direct verrekend.
Suuuper bedankt zeg! Ik ga echt direct een bestelling plaatsen haha. Echt alle verkopers hebben toffe spullen zeg. Ik had eigenlijk nog wel een vraagje aan je. Ik zat er over na te denken om ooit over te gaan op wit goud. Alleen de meeste winkels beginnen met witgoud echt rond de 200 euro. Dat vind ik nogal prijzig ken jij nog winkels waar ze ook wit goud verkopen?