Show je laatste aankopen #4

Thanks, echt een leuke krabpaal!

1 like

Ik heb eens mijn zwager tot bloedens toe gelrabd door halli galli.
Sinds dien spelen we het niet meer.

2 likes

Een nieuwe hobby gevonden in yoga, dan mag een mooie mat niet ontbreken :woman_shrugging:

28 likes

Verhuisd dusssss nieuwe spullen:

Marty de Palm & het Swing Trio + luxe potten van Plantsome

Babyplantje Chuck Jr. van Plantsome

Grote ‘lijst’ van H&M

Kleine ‘lijst’ van H&M

Nieuw fruitmandje van H&M

21 likes

Ik heb dus ook die palm van Plantsome en wij noemen hem ook nog steeds Marty en al onze vrienden dus ook. Het is echt een gezinslid geworden :sunglasses:

3 likes

Deze, heerlijk om weer in een hele andere wereld te zitten met een tof verhaal en leuke karakters.

image

En deze zodat ik wat meer beweging krijg, alleen wandelen ben ik nu wel zat.

5 likes

Treat yo self (deze quarantine life moet echt ophouden), want allebei met 15% korting. Mag trouwens een van de twee houden, dus dat wordt nog een interne strijd.

11 likes

Steelseries Arctis Pro Wireless

Verjaardagscadeautje voor vriend zijn 30e verjaardag binnenkort. Kostte me een rib uit mijn lijf, maar weet dat hij er al wat langer op zit te azen. En krijg ook altijd dure cadeaus van hem.

2 likes

Waar heb je ze gescoord met korting?

Mijn nichtje is bijna jarig

80 likes

door dit soort dingen zou ik bijna kinderen willen. Echt vet jammer dat kinderen voor de rest zo plakkerig en nat zijn, ben ik geen fan van

10 likes

My Theresa!

Hadden mijn kinderen maar zo’n leuke lieve tante :slightly_frowning_face: ze hebben er 4…

Zijn die van Liewood?

150 tulpen via pluukz.nl 150tulpen_900x

11 likes

Nee mn zus heeft wel smaak

1 like

Nee van Donsje!

1 like

Wat stom zeg! Ik vind baby kleding dus vrijwel het leukste onderdeel van kinderen

7 likes

In de uitverkoop bij Cowboysbag.

6 likes

Vraagje, toen je pas begon met de producten van image had je in het begin ook last van een trekkerige schilferige huid? Ik ben er nu een week mee bezig maar mijn huid is nu veel trekkeriger dan normaal.

En zo ja, hoelang duurde dit bij jou?