Net toch maar deze headphone besteld met Noise Cancelling. Mijn vriend en ik werken nu beiden vanuit huis en hij heeft veel online meetings. Word er nogal makkelijk door afgeleid dus hopelijk helpt het. Ik had hem al een tijdje op het oog omdat ik normaal in een kantoortuin werk en 2.5u per werkdag met het OV reis en weinig tolerantie heb voor mijn medereizigers. Maar hij is zo duur dus steeds toch maar niet. En nu ben ik gezwicht dus de rest van de maand maar niks meer kopen haha
Oh wit goud is inderdaad ook heel mooi!
Alloverpiercings verkoopt een aantal dingen in zowel 24 karaat als witgoud. Bodyartforms ook, maar dat is wel in Amerika. Bij die laatste bestel ik ook regelmatig. Is echt een super fijne webshop met ook een heel mooi en vooral groot aanbod en heel vriendelijke service. Maar met hoge bedragen moet je er wel rekening mee houden dat er dus extra invoerkosten bij komen. Is mij bij die webshop nog nooit overkomen en ik heb inmiddels toch al regelmatig voor meer dan 22 euro besteld, maar je kunt natuurlijk ook net pech hebben.
Maar hoe dan ook, ik denk dat witgoud sowieso natuurlijk wel duur blijft aangezien het ook hoger in waarde blijft. Dus echt heel goedkoop zal je het niet kunnen vinden lijkt mij
Oeh mooi! Waarvan?
Ik vind deze echt fantastisch! Dus geen zorgen maken
Je gaat er geen spijt van krijgen!
Meteen maar de helft van mijn kookboeken-wishlist gekocht.Aangezien ik nu de tijd verdeel tussen mijn bed,bank en de keuken.Denk dat ik het komende half jaar niet zelf hoef na te denken over wat ik ga eten
Ah fuck man ik heb vorige week nog besteld…
deze schoenen vorig jaar al duizend keer proberen te bestellen, maar telkens uitverkocht
alles &other stories! Nu nog hopen dat ik het ooit naar buiten aan kan of dat het binnenkleding wordt deze zomer
Miss niet een gevraagde tip maar het spel is volgens mij nu 50% afgeprijsd in de e-shop!
Ik heb ze ook besteld door jouw post. Wat een uitvinding, super fijn. Dit had ik eerder moeten weten.
Oh jee ik heb een grove fout gemaakt denk ik. Ik heb bij gymmonkey aan €100 besteld en nu lees ik allemaal slechte reviews. Waarom ben ik zo’n idioot die achteraf altijd recensies opzoekt
Hebben jullie ervaring met deze webshop?
4 spelletjes bij Blokker gekocht (want 20% korting). Nu hopen dat m’n ouders ook eens een spelletje willen doen, anders blijven ze liggen tot ik m’n vrienden weer een keer zie hahaha.
ZO LEUK! Waar heb je 'm gekocht?
Heb je met PayPal betaald? Dan heb je in elk geval wel verzekering dat je je geld terugkrijgt
Leukkkk
Gefeliciteerd