Show je laatste aankopen #4

Ja maar wat had je anders verwacht, alles voor de helft.

Wat een vreemd bericht met rare zinnen. Beetje bijzonder, hoe kan zoiets nou gebeuren?

2 likes

Haha ja vond ik ook. Weet niet of ze met die tekst nu jong en hip willen overkomen, of dat het gewoon echt heel slecht geschreven is

2 likes

Vond het ook een apart bericht met ‘het is niet anders’. Dan moesten ze toch niet zoveel verkopen als ze het niet op voorraad hadden :thinking:

6 likes

Ja of dat ze heel snel iets op de site wilden zetten. Maar hun fysieke winkels zijn dus dicht en de webshop nu ook, dat lijkt me ook wel spannend worden dan. Echt een raar verhaal, je snapt toch dat mensen veel gaan bestellen als je alles voor 50% wegdoet.

@soleado @lisbon @June

Wat een opmerkelijke tekst zeg. En raar verhaal ook inderdaad.

Samenvatting

"Beste klant,

We hebben moeten besluiten om tijdelijk de webshop te sluiten.

1 mei gaan we weer online.

We hebben door onze ‘Alles voor de helft’ actie in twee dagen meer verkocht dan met Black Friday en Kerst bij elkaar.

We hebben vier keer onze webshopvoorraad verkocht.

Dat leek geweldig, maar de gevolgen zijn enorm.

We moeten nog steeds alles uit de winkels halen.

Maar we hebben gekozen om de laatste 180.000 stuks netjes uit te leveren. Het is een monnikenwerk om de bestellingen compleet te maken.

Het zal niet helemaal lukken, want sommige artikelen zijn er gewoon niet meer.

De meeste pakketten zullen pas na de Pasen bij jullie zijn, feitelijk veel te laat.

Dus gratis terugsturen kan gewoon.

Niet goed, geld terug.

Willen we alles netjes uitleveren en onszelf de tijd geven om de webshop weer te voorzien van onze nieuwe zomercollectie, dan hebben we die tijd tot 1 mei hard nodig.

Het is niet anders."

2 likes

Haha ja wat een raar bericht joh.

Ik krijg net wel een post nl email dat ze mn bestelling morgen komen leveren. Ben benieuwd wat erin zit haha

3 likes

Eerst hadden ze een andere tekst en die was nog veel slechter. Toen begon elke zin met we.

1 like

Vreemd inderdaad! Lijkt erop dat ze de situatie totaal onderschat hebben en een goed plan moeten uitdenken hoe ze alle pakketjes moeten klaarzetten zonder dat al het personeel te dicht bij elkaar werkt?

2 likes

Ik had ook aardig wat besteld, dus ik ben benieuwd wát ik binnen krijg en wanneer. Ik kreeg namelijk al een mail dat ze bepaalde dingen uit mijn bestelling niet meer hebben

Van Dries van Noten voor mijn innerlijke Blair :sweat_smile:

8 likes

Door jou ben ik ook maar eens op de site van C&A aan het kijken.En ze hebben zoveel leuke dingen!! :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

1 like

Dat bericht op de site van Costes is ook al meerdere malen veranderd. Eerder vond ik hem nog veel slechter eigenlijk. Dat ‘het is niet anders’ is ook pas later erbij gezet. Misschien kregen ze wel veel boze mailtjes oid?
Het mailtje dat ze stuurden over het sluiten van de webshop en wat het voor gevolgen had voor de bestellingen, vond ik dan wel weer goed. Beter hadden ze die tekst op de website geplaatst.
(Ja ik kijk zo’n beetje dagelijks op de site haha. Eerst in de hoop dat hij weer open was om nog een bestelling te kunnen plaatsen. Daarna om te kijken of er updates waren omdat ik m’n pakketje wil. Wachten maakt me niet uit. Ik wil gewoon uiteindelijk kunnen shinen in m’n nieuwe broek. Op de bank. In m’n eentje :cheer:)

3 likes

Ik heb het al gekregen van Costes, 1 april besteld, 6 apr verstuurd, 7 apr ontvangen. Waren 2 jurken.

20% korting op monki jurken en de 10% welkomskorting doet het ook.

6 likes

Lekker zomers, alles h&m!

29 likes

Nu mag ik 3 jaar geen schoenen meer kopen
Van €180 voor €88

20 likes

Zo blij mee, zoek al heel lang nette sandaaltjes.

7 likes

Inmiddels ook al gebruikt en het is echt chill spul!

4 likes

https://www.nike.com/nl/t/air-max-97-damesschoen-8WR5cl/921733-018

Hier!
En met de code APRIL30 krijg je 30 procent extra korting op de sale

Tof! Die heb ik van de week ook besteld. Komen ze bij jou ook pas eind april?

1 like