Gevonden voor een zacht prijsje
Ja stond de 28e (april)
Had ook 28 maart andere besteld en die kwamen gister pas. Duurt wel een tijdje. Toen ik vorig jaar schoenen bestelde daar had ik ze soms de volgende dag al. Maar heeft natuurlijk met de hele situatie te maken
@Clo
Super leuk! Graag gedaan
Het staat zo leuk!! Echt blij met weer een goede Levi’s broek. Model 721 is een aanrader!
Ik wilde 'm gewoon zo te dragen, met een broek of rok inderdaad. Maarr ben benieuwd of dat in het echie er wel een beetje oke uit ziet, haha Ben benieuwd!
Vanwaar zijn deze?
Oh I love Professor Layton Nu wil ik ook een switch
Een boek gepre-ordered. Ik ken de auteur niet, maar het boek klonk goed. Schijnt een soort Six of Crows meets Les Miserables te zijn.
Van COS via Afound. Ze hebben alleen nog maat 36 en 40… Mocht dat je maat zijn, je krijgt nog 20% korting als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief!
https://www.afound.com/nl-nl/producten/knotted-leather-sandals-black_sh37fs0c
Waaro?
Niet echt een aankoop, maar ik heb m’n studieschuld vandaag afbetaald.
Oké, maar weer toevoegen aan de eindeloze TBR
Aboutyou
Welk model adidas schoenen zijn dat?
Sabalo
Haha, mijne is ook eindeloos. Meestal laat ik me ook niet verleiden door dat soort mails, maar ik vond alles aan dit boek interessant.
Haha de site van costes ziet er gelukkig nu al heel anders uit en ze hebben tweederde van die rare tekst geschrapt
‘Het is niet anders’
Heb je misschien nog een linkje van de ei pyjama? Je hebt me geinfluenced maar ik kan hem niet vinden op de site!
Die tekst leek echt geschreven te zijn door een wanhopige virtual assistant. Niet te doen man… Ik wacht trouwens nog op mijn bestelling, ben benieuwd wanneer die aankomt.
Hahaha jammer dat ze diezelfde tekst ook naar iedereen hebben gemaild. Maar dit is inderdaad een heel stuk beter. Heb vandaag ook mijn volledige bestelling binnen gekregen .