Die brow wiz is het zeker waard!
Monki
Weekday
Van asos met 20% korting
Omg die pistache nikes. Bedankt hé nu wil ik ze ook… heb je ze gewoon in je eigen maat besteld? Of weet je nog niet hoe ze vallen
Hahaha dankjewel, vind ze ook heel tof! Ik heb ze nog niet binnen maar heb wel al Air max 98 in een andere kleur en bij mij zit 39 daarvan goed! Normaal heb ik meestal 38 (iig nooit groter), Nike valt best wel klein vind ik. Zou ze een maat groter bestellen dus.
Ik heb hem zelf nu voor het eerst gekocht, dus daar kan ik nog geen uitspraken over doen. Sorry!
Alles H&M behalve de schoenen, die zijn van Dune. Heb ook zo’n box besteld bij Plantje dus ben potjes aan het inslaan

Heeel leuk! Waar is die van?
Urban Outfitters met korting nu! lees wel dat de kwaliteit slecht is… maar ik ga het proberen
Ik mag een paar uitzoeken maar ik kom er echt de hele dag al niet uit. Willen jullie mij helpen haha. Welk paar is het leukste? Het is bedoelt voor mijn werk in het ziekenhuis.
- Eerste paar
- Tweede paar
0 stemmers
Het is het tweede paar geworden haha thnx.
Waaauw super vette motor mijn rijlessen gaan niet door ivm corona. Als ik dit zo zie wil ik heel graag weer!
Héél veel huidverzorging van The Ordinary.
Ik heb m’n huid nooit echt heel goed verzorgd, dus dat wordt nu wel eens tijd… Veel goede dingen gelezen erover ook.
Onder andere:
Jaa ben dit album nu aan het streamen.
Toffe LP denk dat ik deze voor mijn verjaardag vraag