Nee alles is weg😉
Oja hahaha
Omdat ie toch te cute is.
omdat ik het waard ben
Heb veel goede dingen gehoord over beide merken, hopelijk doet het wat ik hoop voor mijn huid want die is om te huilen
Die bank is echt prachtig
Waar heb je deze gekocht?
Bij Decor Wonen in Utrecht! Het zijn eigenlijk de Pippa’s van Richmond maar die zijn €302 p.s. Decor Wonen heeft ze staan voor €149 en het zijn exact dezelfde stoelen, maar zonder het merkje zeg maar. Komt uit dezelfde fabriek.
Met veel korting voor 35 euro
Ik heb deze dus ook in het zwart, maar vind hem helemaal niet zo handig? Gaat best stroef open en dicht en dat voorvak is heel krap. Zie hem wel vaak voorbij komen, dus vraag me af of het aan mij ligt
Wel supermooie kleur deze trouwens!
Ik post het even hier maar heeft nog iemand problemen met retourneren bij costes (vanuit België)? Mijn Post NL-punt kan het retourlabel blijkbaar niet scannen, en een ander punt ook niet dus het ligt echt aan het type label.
Omdat 2 van m’n weerstandsbanden ineens kapot zijn gegaan
Deze kan ook aan de deur dus ook handig voor rug oefeningen
Waar heb je deze gekocht? Ik wil al weken zo’n set maar het wordt steeds op van die shady websites aangeboden
Bij bol!
Wel lange levertijd helaas
Ik zit dus al dagen/weken te azen op de set van de lidl, is maar acht euro. Hij is al van ‘uitverkocht’ naar ‘binnenkort beschikbaar’ gegaan. En net was hij er ineens. Dus meteen afgerekend en nu staat hij weer op binnenkort beschikbaar. En wordt pas 21 april geleverd. Maar misschien een tipje voor jou en anderen, iets goedkoper alternatief.
https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Trainingsaccessoires/p100274492