Oooh waar zijn die sandaaltjes van? Heel mooi.
Van Toms, model Sicily. Bij about you nu met korting!
Een crimibox!! Ik krijg een envelop met bewijsmateriaal thuis en dan mogen we gaan onderzoeken. Spannend!!
Dit wil ik ook nu
Hahah organiseer ik zou het zeggen!
Klinkt goed, hoe heet dit modelletje?
Dankje! Zelf heb ik Gel Cumulus en de GT-2000 van Asics, beide hele stabiele hardloopschoenen maar ook niet te zwaar. Maar jouw beschrijving maakt me nieuwsgierig naar deze versie haha. Je kunt als fanatieke sporter nooit genoeg sportschoenen hebben vind ik!
Thanks voor de tips!! Je klinkt echt als een pro, handig om voor verschillende situaties ook bijpassende schoenen te hebben!
Ja lichte schoenen zullen wel heel anders aanvoelen aan je voeten inderdaad. Ik heb niet zulke makkelijke voeten, moet echt stabiele schoenen, dus misschien is een hele lichte schoen dan niet zo slim. Trouwens, mocht je nog extra schoenen willen, op Otri.um.nl (zonder die punt ertussen) zijn de Asics nu voor de helft. Niet de meest nieuwe modellen alleen maar wie weet heb je er iets aan (no spon!)
Waar is dat work out ding van?
Heb m via bol, maar hij is nu uitverkocht zie ik. Maar als je op trainingsstang of gymstick zoekt is hij vast nog wel ergens verkrijgbaar
Nog geen aankoop maar waarschijnlijk einde van de dag wel. Welke zouden jullie kiezen? Ik twijfel nu tussen de Timberland of de Toms
- Timberland
- Toms
0 stemmers
Toms vind ik mooier maar Timberland lijkt een beter voetbed te hebben. Ik heb dus niet gestemd. Met beide sandalen geen ervaring btw. Ik zou beide bestellen en passen.
Ik vind de Toms wel mooier, maar ik heb zelf wel die sandalen van Timberland in het zwart en ze lopen heel fijn voor sandalen!
@Foucher @Ohappyday haha ja exact mijn dilemma. Ik vind de Toms mooier maar de Timberlands lijken me praktischer. Misschien moet ik ze inderdaad maar gewoon allebei bestellen.
Ah goed te horen!!! Ik wilde ze ook graag omdat ze zo lekker schijnen te lopen! (En nu hopen dat ze passen want ik heb maat 35,5 en heb in geen enkele winkel 36 gezien maar 37 was net iets te groot dus hoop dat ze klein vallen!)