Ik stem voor de Toms maar dat had je waarschijnlijk al wel gedacht haha. En vind ze lekker lopen! Heb er gisteren ruim 10.000 stappen mee gezet (eerste keer dat ik erop liep) en nergens last van
Hahaha dat had ik wel verwacht ja. Heb jij gewoon je eigen maat besteld? Op hun site zeggen ze dat je het beste dezelfde maat kan kiezen als voor vrijetijdsschoenen. Maar ik dacht dat je sandalen altijd een maatje groter moest nemen.
Ik heb meestal maat 37 en soms 37,5. Heb van deze 37,5 genomen en ze zitten goed, 37 had misschien ook net gepast maar dan hadden ze wel krap gezeten denk ik.
Toevallig dit zaterdag aan mijn vriend voor zijn verjaardag gegeven! Ben heel benieuwd hoe het gaat etc, hij vond het iig een leuk cadeau!
Waar komen deze mooie dingen vandaan?
Ah helemaal vergeten erbij te zetten. Alles is van shopbijeva .nl
Heel leuk! Ik ga eens kijken!
Heb je een linkje van de eerste? Ben al een tijdje op zoek naar een leuke badjas met capuchon, maar kan hem niet vinden op zalando
Leuk!! Ik heb deze ook gedaan. Tip als je het met meerderen doet: via één telefoon alles doorgeven ipv iedereen met een eigen telefoon want dan mis je sommige antwoorden.
Oeh telefoon, ben benieuwd!!
Tuurlijk! Dit is 'm: https://www.zalando.nl/cotton-on-body-novelty-gown-badjas-grey-c1r81p00h-c11.html
Ik heb hier nog steeds littekens van op mijn voeten staan. Goed voetbed of niet, tip : loop ze in voordat je er een wandeling van >15km op gaat maken