Show je laatste aankopen #4

Ga je ze nog met andere gordijnen combineren?

Een “ik heb last van mijn buik” setje.
(Uitbreidingsset)

3 likes

Nee, ik wil een ruimte in mijn kamer ‘afschermen’ en heb bewust voor doorschijnende gordijnen gekozen zodat de ruimte licht blijft :blush:

2 likes

Ik heb ze ook! Bij mij staat 6 mei als levertijd, ben benieuwd…

1 like

Oh dat zou ik dan ook nog kunnen proberen!

Wat een geweldige schoenen. :smiley:

1 like

Van de mango! Ik hou van muiltjes :hatching_chick:

1 like

Ik heb vd week wat terug gestuurd naar Costes zonder problemen.Wel vanuit Nederland

Nieuwe bank, we moeten er nog wel een paar maanden op wachten :no_mouth:

102 likes

Air Max Bella TR 2, niet heel bijzonder maar hou van zwarte sneakers met witte zolen.

2 likes

Zijn deze fijn? Ik heb de rood met goude versie al een tijdje op het oog als nieuwe gym schoenen

Ze zijn nog niet bezorgd, zodra ik ze heb laat ik het je weten! Ik heb ze in eerste instantie voor ‘gewoon’ maar ik dacht ook al, ik zie mezelf er ook wel mee in de sportschool.

1 like

Weet niet wie hier de kneusjes box had gedeeld van Plantje.nl maar heb net de planten binnengekregen en ze zien er allemaal heel goed uit! Een aanrader dus. Heb ook echt veel planten gekregen

13 likes

75 likes

Prachtig!!

1 like

Snap ik! Ik heb ongeveer 2 weken geleden besteld. Hij is wel iets eerder gekomen dan de verwachte leverdatum.

1 like

Bij mij kwam hij ook een stuk eerder! Eigenlijk morgen pas, maar heb hem afgelopen vrijdag ontvangen.

5 likes

Awww, ze zijn allemaal zo leuk!

1 like

Ik heb die linker calathea ook! Echt een zuipschuit. Gaat ook altijd dramatisch hangen en is na water weer in een uur happy

5 likes

Ik heb ze ook!! Nike zei bij de rosé ook pas 7 april maar kreeg ze eerder

2 likes