Show je laatste aankopen #4

Ok, nu heb ik ook de kneusjesbox besteld voor een vriend die net verhuisd is:

En voor mijn oma die deze week jarig is, via chocstar:

25 likes

Nieuwe kussens maar moet wel wennen aan de kleur (ze zijn wat lichter als mijn vorige roze kussens).

Samenvatting

En ja jullie zien het goed… Plantje leeft nog! :sunglasses:

6 likes

(maar dan met witte veters)

En ik wil nog een kneusjesbox kopen, maar ik weet niet of dat door mijn vriend gewaardeerd zal worden. :joy:

34 likes

Ook geinfluenced, zoveel zin in!

Wederom geinfluenced

Helemaal zelf bedacht

21 likes

Heb je een link van de derde trui?

Wel foto’s van je hond delen dan he?

Van Topshop, ik heb 'm via Zalando: https://www.zalando.nl/topshop-brushed-longsleeve-tp721d0o9-a11.html

1 like

Ik kan de foto niet omdraaien maar hot tip voor anderen die zo’n set zoeken: ik vind deze vandaag bij de zeeman voor 5eu

9 likes

Oeeeh yes,mag ik foto’s zien van de set??

Ik sta nu nog in de zeeman maar zodra ik thuis ben zal ik foto’s maken!

2 likes

Hahahahaha. Omdat de foto verkeerdst staat en ik een achterlijk brein heb en 18+ zag staan.

Dacht ik dat het een volwassen spel was. Dat je met een stok op de grond rondjes moet draaien en dan wegrennen.

Ik weet ook niet wat er mis met mij is. :joy:

12 likes

Hahaha nou ja is ook weer iets om je bezig te houden!

1 like

Het zijn geen elastiek resistance bands, helaas, dus niet wat ik zocht. Er zitten twee grips voor je handen bij en twee gevallen voor je voeten, en twee banden voor aan de deur

Oh dit zoek ik nog! Morgen even langs de zeeman

2 likes

Ah ohja. Nouja hier kun je ook wat mee! Voor 5 euro toch mooi meegenomen

1 like

Zonder de beschrijving lijkt het wel een 18+ tuigje

17 likes

Toch nog gevonden die All Stars? Zijn wel echt mooi!

1 like

Haha dat is waar, al denk ik toch dat ik het terug breng. Ik ben ondertussen te sterk om hier echt wat aan te hebben voor mijn gevoel, en zo veel ruimte heb ik helaas niet (ik kan 't alleen gebruiken in mijn hal en die is nogal smal)

Ja, ik hield de site in de gaten en ineens was mij maat er weer. :grimacing:

1 like

Ik had met fijne korting adidas traningsbroeken besteld die morgen zouden worden geleverd, maar de order is nog niet eens ingepakt :weary: