Show je laatste aankopen #4

Deze is echt heel leuk! Heb m ongeveer een maand geleden gedaan. Je me mag gerust vragen stellen als je er niet uitkomt! Veel plezier :grin:

1 like

Hele mooie jurk, heb je een link daarvan?

Hij is van de mango outlet! En vandaag extra 30% korting

https://www.mangooutlet.com/nl/dames/jurken-midi/soft-jurk-met-strik_43025761.html?c=79&n=1

1 like

2 printen met houten zwarte lijst voor in woonkamer. Staat denk ik wel mooi op onze groene muur en icm een ander schilderij dat we via een kunstveiling hebben gekocht.
1 x zwarte vloerlamp & 1x zwarte tafellamp van Zuiver nu met korting :tada:

10 likes

Altijd, altijd…

Vagabond via Zalando lounge :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Late reactie, maar ik ken toevallig iemand daar en ivm de korting is het inderdaad veel harder gegaan dan verwacht, en zijn ze nu bezig (geweest) met alles uit de winkels halen en naar het centrale magazijn brengen, zodat ze alle voorraad daar hebben en precies weten hoeveel etc

1 like

Nice!! Thanks!

Ik heb wat nieuwe gastendoekjes nodig, iemand een tip waar ik mooie vandaan kan halen? :raising_hand_woman:t3:

1 like

Bij de moeder van Jan Smit

Maar ehm Wehkamp / Hema / Fonq / H&M home!

72 likes

Nee alles is weg😉

21 likes

Oja hahaha :joy:

1 like

image

Omdat ie toch te cute is.

16 likes

omdat ik het waard ben :joy:
Heb veel goede dingen gehoord over beide merken, hopelijk doet het wat ik hoop voor mijn huid want die is om te huilen

2 likes

Deze bank van Wehkamp :heart_eyes:

En uiteraard meegedaan met de forumhype, de groene kneusjesbox

50 likes

Die bank is echt prachtig :heart_eyes:

1 like

Deze stoelen x6 :heart_eyes:. M’n vriend vindt ze ook fantastisch dus dat is een wonder.

88 likes

Omg dit vind ik fantastisch!

Net gekocht:

28 likes

Waar heb je deze gekocht? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Bij Decor Wonen in Utrecht! Het zijn eigenlijk de Pippa’s van Richmond maar die zijn €302 p.s. Decor Wonen heeft ze staan voor €149 en het zijn exact dezelfde stoelen, maar zonder het merkje zeg maar. Komt uit dezelfde fabriek.

3 likes