Deze is echt heel leuk! Heb m ongeveer een maand geleden gedaan. Je me mag gerust vragen stellen als je er niet uitkomt! Veel plezier
Hele mooie jurk, heb je een link daarvan?
Hij is van de mango outlet! En vandaag extra 30% korting
https://www.mangooutlet.com/nl/dames/jurken-midi/soft-jurk-met-strik_43025761.html?c=79&n=1
2 printen met houten zwarte lijst voor in woonkamer. Staat denk ik wel mooi op onze groene muur en icm een ander schilderij dat we via een kunstveiling hebben gekocht.
1 x zwarte vloerlamp & 1x zwarte tafellamp van Zuiver nu met korting
Altijd, altijd…
Late reactie, maar ik ken toevallig iemand daar en ivm de korting is het inderdaad veel harder gegaan dan verwacht, en zijn ze nu bezig (geweest) met alles uit de winkels halen en naar het centrale magazijn brengen, zodat ze alle voorraad daar hebben en precies weten hoeveel etc
Nice!! Thanks!
Ik heb wat nieuwe gastendoekjes nodig, iemand een tip waar ik mooie vandaan kan halen?
Bij de moeder van Jan Smit
Maar ehm Wehkamp / Hema / Fonq / H&M home!
Nee alles is weg😉
Oja hahaha
Omdat ie toch te cute is.
omdat ik het waard ben
Heb veel goede dingen gehoord over beide merken, hopelijk doet het wat ik hoop voor mijn huid want die is om te huilen
Die bank is echt prachtig
Waar heb je deze gekocht?
Bij Decor Wonen in Utrecht! Het zijn eigenlijk de Pippa’s van Richmond maar die zijn €302 p.s. Decor Wonen heeft ze staan voor €149 en het zijn exact dezelfde stoelen, maar zonder het merkje zeg maar. Komt uit dezelfde fabriek.