Show je laatste aankopen #4

Met veel korting voor 35 euro :heart_eyes:

5 likes

Ik heb deze dus ook in het zwart, maar vind hem helemaal niet zo handig? Gaat best stroef open en dicht en dat voorvak is heel krap. Zie hem wel vaak voorbij komen, dus vraag me af of het aan mij ligt :sweat_smile:

Wel supermooie kleur deze trouwens!

2 likes

Ik post het even hier maar heeft nog iemand problemen met retourneren bij costes (vanuit België)? Mijn Post NL-punt kan het retourlabel blijkbaar niet scannen, en een ander punt ook niet dus het ligt echt aan het type label.

7 likes

Ik zou alleen een trenchcoat bestellen…

33 likes

Omdat 2 van m’n weerstandsbanden ineens kapot zijn gegaan
Deze kan ook aan de deur dus ook handig voor rug oefeningen

4 likes

Waar heb je deze gekocht? Ik wil al weken zo’n set maar het wordt steeds op van die shady websites aangeboden

Het was een actie, 2de aan -50% of 3de bh gratis én ik had nog shoptegoed :zipper_mouth_face:

6 likes

Bij bol!

https://www.bol.com/nl/p/ninn-sports-premium-fitness-tubes-van-hoge-kwaliteit-set-van-5-verschillende-weerstanden-weerstandsbanden-fitness-elastiek-full-body-workout/9200000133189864?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Wel lange levertijd helaas

1 like

Ik zit dus al dagen/weken te azen op de set van de lidl, is maar acht euro. Hij is al van ‘uitverkocht’ naar ‘binnenkort beschikbaar’ gegaan. En net was hij er ineens. Dus meteen afgerekend en nu staat hij weer op binnenkort beschikbaar. En wordt pas 21 april geleverd. Maar misschien een tipje voor jou en anderen, iets goedkoper alternatief.

https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Trainingsaccessoires/p100274492

4 likes

Ga je ze nog met andere gordijnen combineren?

Een “ik heb last van mijn buik” setje.
(Uitbreidingsset)

3 likes

Nee, ik wil een ruimte in mijn kamer ‘afschermen’ en heb bewust voor doorschijnende gordijnen gekozen zodat de ruimte licht blijft :blush:

2 likes

Ik heb ze ook! Bij mij staat 6 mei als levertijd, ben benieuwd…

1 like

Oh dat zou ik dan ook nog kunnen proberen!

Wat een geweldige schoenen. :smiley:

1 like

Van de mango! Ik hou van muiltjes :hatching_chick:

1 like

Ik heb vd week wat terug gestuurd naar Costes zonder problemen.Wel vanuit Nederland

Nieuwe bank, we moeten er nog wel een paar maanden op wachten :no_mouth:

102 likes

Air Max Bella TR 2, niet heel bijzonder maar hou van zwarte sneakers met witte zolen.

2 likes