Show je laatste aankopen #4

Zijn deze fijn? Ik heb de rood met goude versie al een tijdje op het oog als nieuwe gym schoenen

Ze zijn nog niet bezorgd, zodra ik ze heb laat ik het je weten! Ik heb ze in eerste instantie voor ‘gewoon’ maar ik dacht ook al, ik zie mezelf er ook wel mee in de sportschool.

1 like

Weet niet wie hier de kneusjes box had gedeeld van Plantje.nl maar heb net de planten binnengekregen en ze zien er allemaal heel goed uit! Een aanrader dus. Heb ook echt veel planten gekregen

13 likes

75 likes

Prachtig!!

1 like

Snap ik! Ik heb ongeveer 2 weken geleden besteld. Hij is wel iets eerder gekomen dan de verwachte leverdatum.

1 like

Bij mij kwam hij ook een stuk eerder! Eigenlijk morgen pas, maar heb hem afgelopen vrijdag ontvangen.

5 likes

Awww, ze zijn allemaal zo leuk!

1 like

Ik heb die linker calathea ook! Echt een zuipschuit. Gaat ook altijd dramatisch hangen en is na water weer in een uur happy

5 likes

Ik heb ze ook!! Nike zei bij de rosé ook pas 7 april maar kreeg ze eerder

2 likes

Ok, nu heb ik ook de kneusjesbox besteld voor een vriend die net verhuisd is:

En voor mijn oma die deze week jarig is, via chocstar:

25 likes

Nieuwe kussens maar moet wel wennen aan de kleur (ze zijn wat lichter als mijn vorige roze kussens).

Samenvatting

En ja jullie zien het goed… Plantje leeft nog! :sunglasses:

6 likes

(maar dan met witte veters)

En ik wil nog een kneusjesbox kopen, maar ik weet niet of dat door mijn vriend gewaardeerd zal worden. :joy:

34 likes

Ook geinfluenced, zoveel zin in!

Wederom geinfluenced

Helemaal zelf bedacht

21 likes

Heb je een link van de derde trui?

Wel foto’s van je hond delen dan he?

Van Topshop, ik heb 'm via Zalando: https://www.zalando.nl/topshop-brushed-longsleeve-tp721d0o9-a11.html

1 like

Ik kan de foto niet omdraaien maar hot tip voor anderen die zo’n set zoeken: ik vind deze vandaag bij de zeeman voor 5eu

9 likes

Oeeeh yes,mag ik foto’s zien van de set??

Ik sta nu nog in de zeeman maar zodra ik thuis ben zal ik foto’s maken!

2 likes