Hahahahaha. Omdat de foto verkeerdst staat en ik een achterlijk brein heb en 18+ zag staan.
Dacht ik dat het een volwassen spel was. Dat je met een stok op de grond rondjes moet draaien en dan wegrennen.
Ik weet ook niet wat er mis met mij is.
Hahahahaha. Omdat de foto verkeerdst staat en ik een achterlijk brein heb en 18+ zag staan.
Dacht ik dat het een volwassen spel was. Dat je met een stok op de grond rondjes moet draaien en dan wegrennen.
Ik weet ook niet wat er mis met mij is.
Hahaha nou ja is ook weer iets om je bezig te houden!
Oh dit zoek ik nog! Morgen even langs de zeeman
Ah ohja. Nouja hier kun je ook wat mee! Voor 5 euro toch mooi meegenomen
Zonder de beschrijving lijkt het wel een 18+ tuigje
Toch nog gevonden die All Stars? Zijn wel echt mooi!
Haha dat is waar, al denk ik toch dat ik het terug breng. Ik ben ondertussen te sterk om hier echt wat aan te hebben voor mijn gevoel, en zo veel ruimte heb ik helaas niet (ik kan 't alleen gebruiken in mijn hal en die is nogal smal)
Ja, ik hield de site in de gaten en ineens was mij maat er weer.
Ik had met fijne korting adidas traningsbroeken besteld die morgen zouden worden geleverd, maar de order is nog niet eens ingepakt
Ik weet niet of we ooit nog naar buiten mogen maar zo niet moet ik mijn inner diva maar op mijn eigen balkon loslaten.
Extra lange jeans van Zara!
https://static.zara.net/photos///2020/V/0/1/p/6840/046/400/2/w/560/6840046400_6_1_1.jpg?ts=1580724678361Wauw! Jij gaat sowieso shinen op je balkon.
Waar is die rok van?
Hoe zo extra lang?
Ja deze zijn 't idd.
Die rok is echt fantastisch. Mooie webshop ook. Ik zou er zelf niet durven bestellen uit angst dat een kledingstuk niet past. Zit ik dan met een dure rok die niet past. Story of my life.
Binnen de EU heb je sowieso recht om binnen de 14 dagen te retourneren, dus als het niet bevalt kan je terugsturen
Ben 1.85 en “gewone” broeken zijn altijd te kort. Ik kwam deze tegen op de Zara site en ik ben benieuwd, want heb nooit eerder gezien dat ze die hadden?