Ja ik heb ook hetzelfde bij de broeken van Zara. Ik ga ook kijken, bedankt.
Ik wil ook, maar kut!
Zara vult best wel regelmatig aan!
Heb me aangemeld voor een mail als mijn maat (38 denk ik) weer beschikbaar is, maar toevallig in de tussentijd een andere vette lange broek gevonden op UW
In mijn hoofd betaal je dan alleen wel zelf de retourkosten en een pakketje naar het buitenland is best prijzig. Dus dat vind ik zonde van mijn geld.
als je met paypal betaalt kan je de retourkosten terugkrijgen via hen, ook als dit naar het buitenland geretourneerd wordt
Oh goede tip, thanks!
Het zou wel eentonig zijn als we alleen zouden mogen posten wat onze username was.
Wat dadels, vitaminewater, een enkeltje naar de hel etc. Of een twijfelaar die nooit tot een aankoop komt.
Misschien een domme vraag, maar wat is dit?
Het is een instrument, een kalimba. Had ik beter erbij kunnen zetten haha
Heb je al eens eerder gespeeld hierop? Ziet er heel leuk uit. Ik wil al best een tijdje een instrument leren spelen, alleen kom ik er nog niet uit welke. Bang om giga te falen en dan te stoppen.
Ik dacht heel even dat het een voetrasp was of een apart apparaat om mee te weven.
Nee nog nooit. Heb überhaupt nooit een instrument bespeeld maar na wat YouTube research leek die kalimba vrij makkelijk en laagdrempelig. Ik hoop dat ik gelijk krijg hahaha
Ja ik heb mijn soort verraden
Foam roller van de Lidl besteld want mijn rug sterft elke dag een beetje meer.
Ik mis mijn fysiotherapeute
Dit ziet er uit als een (versimpelde) TRX? Als dat zo is, kan je er wel echt heel veel mee doen en met name ook je core flink sterker maken.
Heb je tips? Ik heb m nog niet teruggebracht haha
Vanwaar heb je hem?