Show je laatste aankopen #4

Eigenlijk kun je het zo gek niet bedenken of je kan het met de TRX uitvoeren. Je kan bijvoorbeeld push-ups, (side) planken, knee tuck, mountain climbers of side to side knee tucks doen (groot favoriet). Doordat je dan met je voeten in de touwen hangt, komt er onder andere veel meer (en andere) belasting op je core, vanwege het bewaren van je balans.
Maar ik vind veel arm en beenoefeningen ook heel fijn om te doen.

Een aantal van de oefeningen die ik noem zitten in dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=-JeCM4dw1d8
En op dit youtube kanaal staan ook heel veel video’s met oefeningen: https://www.youtube.com/user/TRXtraining/videos
En is er uiteraard nog veel meer te vinden als je op TRX zoekt.

Ik heb thuis helaas geen geschikte plek meer voor mijn TRX, maar het is echt leuk.

3 likes

Shoptherapie. Met een rozerode hoes.

16 likes

Ik heb m bij AliExpress gekocht voor €20. Maar Gecko is wel een ‘officieel’ Aziatisch merk wat ik zo heb gelezen.

1 like

Ik wil hem wel van je overkopen? Zoek al best lang zoiets.

Ah ik ben er nog niet over uit of ik 'm terug breng, en waarschijnlijk is het goedkoper voor jou als je 'm zelf haalt bij de zeeman! Behalve als dat niet mogelijk is, natuurlijk, of als je in zuid Limburg woont

Thanks, ik heb hem ook besteld :3

1 like

Ben benieuwd, laat even weten hoe het is. Dit lijkt me namelijk ook heel leuk om te leren.

1 like

Je hebt ze ook bij sportzaken, onder andere Decathlon heeft er 1. Volgens mij kost hij daar rond de €20

1 like

Jaa, ik wou ze toen bestellen maar ze waren constant uitverkocht.

@Kurisu
Ik wil dus best de verzendkosten betalen maar ik kan me voorstellen dat terugbrengen makkelijker is. Laat maar weten of je ze eventueel wil verkopen.

1 like

Ah als jij ze graag wil dan breng ik ze sowieso niet terug hoor! Ik ga morgen toch weer trainen dus dan probeer ik t wel even echt serieus uit haha

Oh… ja deze tijd zijn alle sportspullen steeds overal weg inderdaad. Decathlon heeft ze nu wel weer zag ik, maar geen idee hoe groot hun voorraad is.

En @Mario kalimba is inderdaad makkelijk te leren! Ik ben totaal niet muzikaal maar het lukt me aardig om er een liedje op te spelen :blush: Veel plezier ermee alvast, ik kon hem eerst echt niet weg leggen haha!

2 likes

Ben benieuwd hoe hij bevalt!

1 like

Wauw wat een fijn merk is dit. Kende ik helemaal niet, thanks!

1 like

Komt goed uit dan, want heb hem gisteren besteld. :see_no_evil:

Heeft er iemand een C.oolblue kortingscode?

Voor mij en vriend :joy: Hij weet dit nog niet maar ik vind 100% dat we dit een keer tegelijk moeten dragen

41 likes

Alles van America Today:

Rok en shirt allebei gekocht:

29 likes

NEED

1 like

C.oolblue geeft alleen persoonlijke kortingscodes uit (gebaseerd op eerdere aankopen met dat account), geen algemene.