Tijd voor nieuw beddengoed. Wat een zoektocht naar iets van een fijne stof, een knoopsluiting/ritssluiting én ook nog mooi. Het zijn deze geworden. Hopelijk is de stof dik genoeg naar mijn smaak.
AliExpress, duurde even voor ze binnenkwamen, maar scheelt wel veel geld met Nederlandse webshops
Zit hier aan de binnenkant iets van antislip? Ik heb een ander paar van ali en die zijn zo glad dat ze steeds afzakken…
Damn had hem al besteld. Lijkt wel dezelfde maar heb toch geen aldi in mijn buurt
Ik heb ze ook en ze zakken echt niet af. Zit anti-slip in idd.
Over de banden: Ik snap niet dat er mensen met die groene kunnen trainen haha. Ik heb sterke benen, maar mijn benen klappen bijna dubbel als ik die om heb hahaha.
Leuk dat shirt en die broek! Waar heb je het besteld?
WE!
Ja, zitten 2 antislip randjes in, ze zakken bij helemaal niet af en rollen ook niet op
Wil je je ervaring in het boekentopic delen? Ik heb zelf Scribd gebruikt en nu nog Storytel, maar ben wel benieuwd naar Audible! Wil de gratis maand nu niet doen, omdat ik vrij weinig tijd er voor heb nu door werk.
Via Guts&Gusto
(@kika toch maar besteld! )
@Foucher sure (als ik het niet vergeet!) ben via de stories.audible.com gaan luistern naar harrypotter maar op de een of andere manier kreeg ik dat niet in de app werkend. Plus dan kan ik nu nog een ander boek kiezen wat ik wil luisteren ook
Ik zat ook te twijfelen over storytel maar ga nu audible even proberen!
heel leuk dit allemaal!
Voor degenen die de Adidas-trainingsbroeken hebben; ze vallen natuurlijk al wat groter, maar nu twijfel ik heel erg tussen 34 of 36. Wordt hij nog iets strakker of juist wijder na het wassen o.i.d.?
De mijne loopt wel wat uit na het wassen. Maatje ofzo.
Die rode/oranje/stipjes broek is zo leuk! Waar komt die vandaan?
De kneusjesbox! Weet iemand die 'm heeft of de plantsoort ergens vermeld staat? Mijn kat perforeert graag bladeren dus het zou handig zijn om makkelijk te kunnen checken of de planten giftig zijn of niet.
Bij sommigen zit zo’n prikkertje met de naam, maar bij de meesten niet!