Shiiiit ik heb die stofzuiger een paar maanden geleden gekocht Wil ook graag de luchtreiniger ivm huisstofmijt allergie, maar vind 'm zo duur.
Super leuk! Ik heb dit ook gedaan in mijn huis (studio) en iedereen vond dat in het begin heel gek klinken.Maar nu krijg ik er altijd complimentjes over!
Ai dat is zonde . Ja €799 voor een stofzuiger vind ik ook schandalig, maar m’n vriend werkt bij de MM en krijgt 20% korting. En we hadden nog cadeaubonnen twv €360. Dus dan valt het mee… Hoop ook dat die luchtreiniger helpt tegen mijn allergieën.
Edit: ah je bedoelt die luchtreiniger. Die vind ik ook abnormaal duur om zo te kopen, daarom was dit een goede deal. Anders had ik het ook niet gedaan.
Saint Laurent SL143 shiny black/crystal

Mijn Ray-Ban begint na 4 jaar toch een beetje te vervelen dus tijd voor wat afwisseling.En dik in de sale dus cadeautje voor mezelf

Ok
Kak.
Kijk da’s goed geregeld! De stofzuiger is ook echt bizar duur inderdaad, maar ik vind 'm wel echt helemaal top. Hopelijk gaat ie ook super lang mee
Laatst had hier iemand een best goedkope luchtreiniger gekocht, haar vriend stopte erdoor met snurken. Kan het alleen niet meer terugvinden?
Dat was ik!
Waar heb je de zonnebril gekocht?
APK BEURT moet ook gebeuren euh
Heb hem op sunglasses-shop gekocht! Zie hem er nu overigens niet meer tussen staan dus denk dat ik de laatste had.
Juist, welke was dat en/of kan je een linkje delen?
Deze is het.
Oeh leuk! Heb je een foto ?