Show je laatste aankopen #4

Merci meid !

Arket.
Hopelijk minder vormloos in het echt.

14 likes

Wat een mooierd!

1 like

Ik wil die stofzuiger ook :sob:

1 like

image

image

Massagebal voor de kapotte rug en gewichtjes voor de chicken wings! Zou wel jammer zijn als ik door de lockdown en de verveling eindelijk de sUmMeRbOdY krijg en 't vervolgens nergens kan showen :anguished:
Voorlopige stand: +1 riemsgaatje sinds de lockdown. Oeps.

4 likes

Snap ik, hij is zooo chill :see_no_evil:

Yay

2 likes

Want ik wil zoiets maken:

33 likes

En ik werd ook nog eens net wel/ net niet 25 geschat. Score :raised_hands:t2:

28 likes

Ik heb deze ook! Heb hem pas één keer aangehad maar kreeg er direct complimentjes over :slight_smile:

1 like

Heb ze inmiddels in huis. Ze zitten lekker, alleen ik had ze deels gekocht omdat ik m’n Air Max 1 in de zomer vaak te warm vind, en ik dacht dat deze luchtiger zouden zijn, maar dat is niet zo :sweat_smile: Ik zou ze dus ook niet gauw aanraden voor het sporten, vind het zelf altijd vervelend als ik zulke warme voeten krijg. Oh, en dat flapgedeelte (?) waar de veters deels doorheen zitten lijkt op de foto van hetzelfde materiaal als de swoosh, maar het is een beetje apart, goedkoop-ogender materiaal.

1 like

Alles van Perry Sport :slight_smile:

13 likes

Dank voor de review! Klinkt idd niet mega overtuigend, wel jammer want die rode zien er zo vet uit :tired_face:

1 like

Niet heel sexy, maar shit wat zit deze beha lekker! Het is de zero feel bralette van Sloggi

17 likes

Wowww dat ziet er comfi uit.
Raad je hem aan onder strakke shirtjes? Dan ga ik er 1 in huidskleur halen voor onder witte shirtjes en blousen

Ja zeker! Hij is volledig naadloos, er zit iets van versteviging in dus voldoende ondersteuning (ik heb maat 80D en van deze een M) en de bandjes snijden nergens dus geen vetrollen. Het enige nadeel is dat de bandjes over de schouders dik zijn en dat is niet handig van de zomer

3 likes

De laatste online site waar die niet uitverkocht is. Bij de OTTO in de sale. Je verwacht het niet :rofl:

2 likes

Mwha ik vind bandjes altijd lelijk, vooral als ze zo’n verstelstukje hebben dus draag nooit hemdjes waarbij je dat ziet. Als je vaak hemdjes enzo draagt vind ik een dik bandje niet storender dan een dun bandje
En iemand hier had laatst een mooi hemdje van de c&a gekocht met vierkante hals en brede bandjes. Die was wel mooi!

1 like

Zou je willen laten weten hoe hij zit? Vind hem heel mooi!

1 like

Doe ik!

1 like