Wat een gaaf pak! Waar heb je die besteld? 
Bij Stradivarius! Ze hebben nu tijdelijk gratis verzending.
Het is nog niet binnen, dus ik weet nog niks over de kwaliteit helaas
https://www.stradivarius.com/nl/blazer-met-rimpelmouw-c0p301534274.html?colorId=506
Maakt dit je borsten optisch ook kleiner? Mijn moeder is daar altijd naar opzoek haha
Gezelschapsspelletjes om mezelf en vriend te entertainen
Binnenkort update in het review je spellen topic.
Klaar voor de persco.
Sowieso 2 liter tequila en ben eigenlijk vergeten wat de andere 10 flessen waren. Wat vermouth, absinth en wat andere cocktail mixers.
Nee dat niet
@winniethebish ik heb de Toms sandaaltjes binnen en je had gelijk! Ze zitten perfect en lopen heerlijk.
Ooooh deze zijn ideaal voor weinig ruimte! Thanks, ga er naar kijken!
2 pyjamatjes! De roze is van Boohoo, hoop dat het wat is. Eerste bestelling ooit daar en volgens mij is de reputatie niet al te best. De blauwe is een setje van Hunkemoller

Guillotine is erg leuk!
Omg ik ben echt op slag geïnfluenced
Omg ik wil deze ook irriteer me al maanden aan die slappe wasmanden van de Ikea die ik heb. En deze lijken veel minder plek in te nemen! Ga ze meteen zoeken
Ooh die lijken me perfect! Mijn huidige wasmand gaat sowieso al bijna tien jaar mee, dus die mag ook wel eens vervangen worden.
Ik zou van die eerste zelfs de top nog wel willen dragen als niet pyjama. 
Wist niet dat ik zo enthousiast zou kunnen worden van een wasmand maar djeeeeez zo perfect hoe ze daar staan
Nog een vraagje over de wasmanden
Kunnen ze wel een beetje luchten? De meeste wasmanden hebben daarom gaten. Ik vind ze heel mooi sowieso!
Ik had 11 april besteld en kreeg het gisteren binnen. Viel me nog mee gezien de dagen die ze zelf aangeven.
Ik zou zo graag mijn jurkje aan hebben met dit weer deze week…
we zijn teveel verwend tegenwoordig dat alles maar binnen twee dagen binnen is.