Show je laatste aankopen #4

Ja mooi is ie hè :heart_eyes: Kan niet wachten tot hij binnen is en ik hem kan dragen! In stijl naar de supermarkt haha.

1 like

de top
De top

3 likes

Ik weet niet zeker of het dezelfde is, maar in de folder van de Aldi staat ook zo’n luchtreiniger, die hebben ze vanaf volgende week zaterdag voor €109 :slight_smile: Ik zit er zelf ook aan te denken een aan te schaffen

3 likes

Maandje audible om te proberen en daarna eens kijken of het wis. Beetje afwisseling met de podcasts tijdens het lopen en puzzelen is ook wel fijn.

2 likes

Even m’n fitnesszaal at home uitbreiden, die banden zijn echt heel fijn

8 likes

Waar heb je die banden gekocht?

Het was toch echt tijd, doei geld

Wel maar eentje hoor :stuck_out_tongue:

19 likes

Nog op zoek naar nieuwe sandaaltjes maar dan is het wel genoeg voor deze zomer.

21 likes

Oeee waarvan is die jurk? Zo leuk!

Monki, maar via zalando gekocht

1 like

Tijd voor nieuw beddengoed. Wat een zoektocht naar iets van een fijne stof, een knoopsluiting/ritssluiting én ook nog mooi. Het zijn deze geworden. Hopelijk is de stof dik genoeg naar mijn smaak.

6 likes

AliExpress, duurde even voor ze binnenkwamen, maar scheelt wel veel geld met Nederlandse webshops

1 like

Zit hier aan de binnenkant iets van antislip? Ik heb een ander paar van ali en die zijn zo glad dat ze steeds afzakken…

8 likes

Damn had hem al besteld. Lijkt wel dezelfde maar heb toch geen aldi in mijn buurt

Ik heb ze ook en ze zakken echt niet af. Zit anti-slip in idd.

Over de banden: Ik snap niet dat er mensen met die groene kunnen trainen haha. Ik heb sterke benen, maar mijn benen klappen bijna dubbel als ik die om heb hahaha.

2 likes

Leuk dat shirt en die broek! Waar heb je het besteld?

WE!

1 like

Ja, zitten 2 antislip randjes in, ze zakken bij helemaal niet af en rollen ook niet op

Wil je je ervaring in het boekentopic delen? Ik heb zelf Scribd gebruikt en nu nog Storytel, maar ben wel benieuwd naar Audible! Wil de gratis maand nu niet doen, omdat ik vrij weinig tijd er voor heb nu door werk.

1 like