Ja, dat klopt!
mag ik vragen hoe het nu met jou en het kussen gaat?
Ik heb de laatste dagen veel nek klachten en hoofdpijn en ik denk dat het wellicht door kussen komt. Zat nu ook aan deze te denken omdat hij hier voorbij kwam.
Oeee ik heb ook het tabel gevolgd en wegens matras en gewicht kom ik op een M/F of Firm uit. Zit nu wel te twijfelen haha. via waar heb je hem gekocht? (Deden ze moeilijk over retour sturen?)
oja goeie! haha. had ik nog niet aangedacht. Ik ga denk ik ook het type proberen wat jij hebt, maar dan de M/F. F is misschien toch te hard. als de M/F niks is dan schuif ik die door naar mijn vriend.
Dusss:
Die zijn leuk! Linkje?
Deze heb ik ook en ik sliep ook zoals jij (hoekje van kussen gebruiken, arm onder mn kussen) en sinds ik dit kussen heb slaap ik steeds beter!
Waarvan zijn de top en rok?
Oké hierna moet ik echt kappen maar ze hadden een deal met 8 ringen voor €50 dus ik heb oa deze voor mezelf besteld en nog wat voor anderen
Yes, zal ik doen! Ik heb er nog niks uitgemaakt maar wel alle recepten even bekeken en het ziet er echt heel goed uit. Als je wilt kan ik je wat foto’s van random recepten sturen?
Hoe werkt deze actie? Ik kan het niet zo snel vinden op de site
Via violethamden kun je 8 ringen in je winkelmandje stoppen waar je vervolgens 75% korting over krijgt! Er stond bij dat het tevens vanaf €50 in de categorie ringen geldt. Deze foto staat ook bij elke ring!
Besteld. Ah dit topic is zo slecht voor me.
Maar dit is ook wel echt een top deal zou bijna zonde zijn als je t laat
Als je het via bol ook geleverd heb gekregen dus niet via een partner ,zou ik het gewoon proberen te retourneren als je het kussen echt niet wilt. Zeker als je de verpakking nog hebt.
Weet dat ze nooit heel moeilijk doen als het product nog gewoon verkoopbaar dus netjes is.
oeps… besteld
Als dat niet teveel moeite is graag!