Show je laatste aankopen #4

Via Guts&Gusto

(@kika toch maar besteld! :speak_no_evil:)

@Foucher sure (als ik het niet vergeet!) ben via de stories.audible.com gaan luistern naar harrypotter maar op de een of andere manier kreeg ik dat niet in de app werkend. Plus dan kan ik nu nog een ander boek kiezen wat ik wil luisteren ook :stuck_out_tongue:
Ik zat ook te twijfelen over storytel maar ga nu audible even proberen!

6 likes

heel leuk dit allemaal!

1 like

Zoveel zin om hieruit te gaan koken

22 likes

Zelf niet op vakantie dus maar wat inspiratie op doen uit boeken en om te koken.

7 likes

Deze loungeset van Karwei.

37 likes

Voor degenen die de Adidas-trainingsbroeken hebben; ze vallen natuurlijk al wat groter, maar nu twijfel ik heel erg tussen 34 of 36. Wordt hij nog iets strakker of juist wijder na het wassen o.i.d.?

1 like

De mijne loopt wel wat uit na het wassen. Maatje ofzo.

2 likes

Die rode/oranje/stipjes broek is zo leuk! Waar komt die vandaan?

De kneusjesbox! Weet iemand die 'm heeft of de plantsoort ergens vermeld staat? Mijn kat perforeert graag bladeren dus het zou handig zijn om makkelijk te kunnen checken of de planten giftig zijn of niet.

15 likes

Bij sommigen zit zo’n prikkertje met de naam, maar bij de meesten niet!

1 like

Haha oh jee, thanks! Ik zie nu dat er apps bestaan waarmee je je plant kan identificeren, da’s handig.

1 like

Volgens mij staat op elk potje een plant paspoort. Moet je vervolgens wel googelen, dus een app is handiger.

1 like

@Clarity Zit heel fijn!

1 like

Ja wij hebben hem geprobeerd bij de Karwei en vonden hem allebei heel lekker zitten. Nog wel mee mooie gezien maar die zaten voor geen meter. Verschuiven de kussens ook niet?

Heel minimaal vinden we. Wij hebben er ook een jaar over gedaan om eindelijk eentje te kopen haha.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Met code THANKYOU20 heb je 20% korting op bijna alles (alleen outlet niet vgm) en het is zelfs stapelbaar met de 20% refill kortingen.

9 likes

afbeelding

En een base coat + primer.

13 likes

Is dit op de Rituals site zelf? Ik kan namelijk nergens een kortingscode invullen…

Edit: laat maar haha. Via de Rituals app lukt het niet maar via de website wel. Thanks voor de code :smile:

Bij afrekenen kan het

1 like

Toen ik spullen in het winkelmandje plaatste, kreeg ik wel de melding nog zoveel euro en dan krijg je dit cadeau, maar na afrekenen stond het ook nergens, dus waarschijnlijk komt het wel goed en wordt het toegevoegd.