Show je laatste aankopen #4

Ik heb deze binnen en hij is meer dan lang genoeg en is ook heel mooi in het echt! Twijfel alleen een beetje of het model me staat.

6 likes

en @Katie Late reactie, maar je krijgt het cadeau alleen als de prijs NA de kortingscode toevoegen meer dan 40 is. Had je dat wel?

HM heeft het echt retedruk of zo,
Week geleden wat besteld en mijn bestelling staat nog steeds op wordt verwerkt :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Dat had ik ook inderdaad. Ik had besteld op glamour day en kwam gisteren pas binnen haha.

Edit: hier mijn laatste aankopen

America Today:

H&M:

6 likes

Mooie jas!

1 like

Met diezelfde snelheid zou ik het over drie dag krijgen.
Ok. Nou hup hup HM :stuck_out_tongue_closed_eyes:

16 likes

De broek + de blazer, ben heel benieuwd!

En haarverf! We zitten toch nog wel even binnen, dus het moment om dit uit te testen

Edit: Jasje van het pak is top, broek is veelste te klein? :persevere:

26 likes

Oh hmmm, ik heb hem wel gewoon in de bevestigingsmail staan.

Ja, ik ook. Even afwachten dan.

Wat een gaaf pak! Waar heb je die besteld? :star_struck:

Bij Stradivarius! Ze hebben nu tijdelijk gratis verzending.
Het is nog niet binnen, dus ik weet nog niks over de kwaliteit helaas

https://www.stradivarius.com/nl/nieuwe-collectie/special-prices/broeken/smart-broek-c1020283502p301531322.html?colorId=506

https://www.stradivarius.com/nl/blazer-met-rimpelmouw-c0p301534274.html?colorId=506

1 like

Maakt dit je borsten optisch ook kleiner? Mijn moeder is daar altijd naar opzoek haha

Gezelschapsspelletjes om mezelf en vriend te entertainen :slight_smile: Binnenkort update in het review je spellen topic.

16 likes

Klaar voor de persco.

Sowieso 2 liter tequila en ben eigenlijk vergeten wat de andere 10 flessen waren. Wat vermouth, absinth en wat andere cocktail mixers.

37 likes

Nee dat niet

1 like

@winniethebish ik heb de Toms sandaaltjes binnen en je had gelijk! Ze zitten perfect en lopen heerlijk.

2 likes

Ooooh deze zijn ideaal voor weinig ruimte! Thanks, ga er naar kijken!

1 like

2 pyjamatjes! De roze is van Boohoo, hoop dat het wat is. Eerste bestelling ooit daar en volgens mij is de reputatie niet al te best. De blauwe is een setje van Hunkemoller

Screen Shot 2020-04-21 at 15.48.58

9 likes

Guillotine is erg leuk!

1 like