Omg ik ben echt op slag geïnfluenced
Omg ik wil deze ook irriteer me al maanden aan die slappe wasmanden van de Ikea die ik heb. En deze lijken veel minder plek in te nemen! Ga ze meteen zoeken
Ooh die lijken me perfect! Mijn huidige wasmand gaat sowieso al bijna tien jaar mee, dus die mag ook wel eens vervangen worden.
Ik zou van die eerste zelfs de top nog wel willen dragen als niet pyjama.
Wist niet dat ik zo enthousiast zou kunnen worden van een wasmand maar djeeeeez zo perfect hoe ze daar staan
Nog een vraagje over de wasmanden Kunnen ze wel een beetje luchten? De meeste wasmanden hebben daarom gaten. Ik vind ze heel mooi sowieso!
Ik had 11 april besteld en kreeg het gisteren binnen. Viel me nog mee gezien de dagen die ze zelf aangeven.
Ik zou zo graag mijn jurkje aan hebben met dit weer deze week…
we zijn teveel verwend tegenwoordig dat alles maar binnen twee dagen binnen is.
Klopt haha. Ik vind het ook wel weer zijn charmes hebben. Ik verheug me nu nog meer op een pakketje.
Die bovenste lijkt wel groen? Is dat zo of ligt dat aan mijn telefoon?
Zie hem nu zelfs in het rood haha!
Je kan hier of in het modetopic ook altijd foto’s plaatsen.
Ja weet ik, maar durf ik niet Het is me nog nooit gelukt een fatsoenlijke foto van mezelf te maken en ik ben bang herkend te worden haha helaas
Hij was opeens weer op voorraad bij bol Hoop heeel erg dat hij ook geleverd wordt. (Hij staat nu weer op uitverkocht trouwens, mocht er nog iemand op zoek zijn.)
Wil je laten weten of het boek een aanrader is? ben benieuwd!