Yoga mat, al tijdje gebruikt nu en zo’n verschil met het vodje van de action die ik eerst had

Sinds ik zoveel thuis ben draag ik bijna nog alleen maar bralettes en leggings
M’n nespresso apparaat is kapot gegaan
En nieuwe glazen voor m’n matcha en chai lattes thuis
Basic jurkje want heb te weinig jurkjes die ik aan kan doen zonder steeds na te moeten denken of iemand mijn kont kan zien. Oh en meteen maar strings erbij gekocht maar die zijn niet zo boeiend.
Tas ook mango?
Waar zijn de bralettes van?
Van love stories
Waar heb je die leggings gekocht?
ik ben overstag gegaan voor de plantjes
En nu ik meer binnen zit probeer ik nog een middeltje tegen mijn pigmentvlekken
Op de site van lululemon zelf
Ja, dat klopt!
mag ik vragen hoe het nu met jou en het kussen gaat?
Ik heb de laatste dagen veel nek klachten en hoofdpijn en ik denk dat het wellicht door kussen komt. Zat nu ook aan deze te denken omdat hij hier voorbij kwam.
Oeee ik heb ook het tabel gevolgd en wegens matras en gewicht kom ik op een M/F of Firm uit. Zit nu wel te twijfelen haha. via waar heb je hem gekocht? (Deden ze moeilijk over retour sturen?)
oja goeie! haha. had ik nog niet aangedacht. Ik ga denk ik ook het type proberen wat jij hebt, maar dan de M/F. F is misschien toch te hard. als de M/F niks is dan schuif ik die door naar mijn vriend.
Dusss:
Die zijn leuk! Linkje?
Deze heb ik ook en ik sliep ook zoals jij (hoekje van kussen gebruiken, arm onder mn kussen) en sinds ik dit kussen heb slaap ik steeds beter!
Waarvan zijn de top en rok?
Oké hierna moet ik echt kappen maar ze hadden een deal met 8 ringen voor €50 dus ik heb oa deze voor mezelf besteld en nog wat voor anderen
Yes, zal ik doen! Ik heb er nog niks uitgemaakt maar wel alle recepten even bekeken en het ziet er echt heel goed uit. Als je wilt kan ik je wat foto’s van random recepten sturen?