Show je laatste aankopen #4

Ik heb helaas echt eendenflippers, dus veel sandalen zijn echt te smal

OPI big apple red

OPI alpine snow

Essie eternal optimist

Mijn rode nagellak was op en toen had Douglas ook nog 25% korting dus meteen maar gebruikt van gemaakt.En nu echt stoppen met kopen want deze lockdown is niet goed voor mijn portemonnee :money_with_wings:

7 likes

afbeelding

afbeelding

afbeelding

7 likes

Eerste aankoop voor in ons nieuwe huis. Lekker burgerlijk. :sweat_smile:

22 likes

Legging als extra motivatie om thuis te sporten :stuck_out_tongue:

5 likes

Dat was ik volgens mij :smile:! In het echt vind ik ze nog leuker dan op de foto

1 like

Nooit verwacht dat ik deze Birckenstocks zou bestellen, maar ze lijken me toch wel handig. En sandalen voor m’n zoontje, vorig jaar hadden we precies dezelfde en die bevielen goed :blush:

15 likes

Rare docs nog uit de sale van een paar weken terug. :slight_smile:

12 likes

En weeeer nieuwe edities voor mijn Yankee familie… :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Oe ik ben heel benieuwd naar cherry lemonade. Die staat op mijn lijstje. Maar twijfel of hij niet te zoet gaat zijn.

1 like

Ik heb zelf al Black Cherry en zoeter dan dat kan haast niet denk ik haha, die ruikt echt naar pure kersenlolly (love it)

Oehh lijken me allebei heel lekker! Waar bestel je deze?

Hahahaha goed punt! Ach ik bestel hem gewoon. In het ergste geval wordt het een cadeautje voor iemand anders.

1 like

Heb deze 2 nu op Marktplaats gekocht, staan er heel veel op! Zit ook in een Yankee facebook groep waar onderling allemaal geruild en verkocht wordt. Ik probeer zelf voor grote kaarsen maximaal 20 uit te geven in plaats van de gebruikelijke 30 euro. Webshops waar ik ook wel eens koop zijn SwietArts en Aroma Plaza, maar daar betaal je vaak wel de volle prijs.

1 like

https://www.outletduiven.nl/yankee_candle?gclid=CjwKCAjwnIr1BRAWEiwA6GpwNQhwdt9JbOOIcCat26cHrXn-IAr9Gb2LnN_bARgO28pzusSeGntkMRoCEXEQAvD_BwE

Deze site is vaak mijn beste vriend.

1 like

Yes die ken ik ook! (vind de geuren daar alleen niet spannend genoeg meer haha)

1 like

Jas en t pakkie

28 likes

14 likes

Omgggg die sandaaltjes, zo cute

1 like

Hier komen ze morgen binnen, ben zo benieuwd! Verheug me er helemaal op haha

1 like