Show je laatste aankopen #4

Want vannacht weer op voorraad

Lululemon align legging

7 likes

Hoe werkt deze actie? Ik kan het niet zo snel vinden op de site

Via violethamden kun je 8 ringen in je winkelmandje stoppen waar je vervolgens 75% korting over krijgt! Er stond bij dat het tevens vanaf €50 in de categorie ringen geldt. Deze foto staat ook bij elke ring!

4 likes

Van 90 euries naar 50

10 likes

Besteld. Ah dit topic is zo slecht voor me.

1 like

Maar dit is ook wel echt een top deal zou bijna zonde zijn als je t laat :woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2:

2 likes

Als je het via bol ook geleverd heb gekregen dus niet via een partner ,zou ik het gewoon proberen te retourneren als je het kussen echt niet wilt. Zeker als je de verpakking nog hebt.
Weet dat ze nooit heel moeilijk doen als het product nog gewoon verkoopbaar dus netjes is.

1 like

oeps… besteld

1 like

Als dat niet teveel moeite is graag! :blush:

18 likes

95eu ipv 180 triggerde me. De gyms gaan niet eens binnenkort open, waarom ben ik zo

8 likes

Mag echt hopen dat niemand een beslapen kussen terugstuurt voor verdere verkoop en als iemand wel zo aso is dat ze een beslapen kussen niet accepteren en al helemaal niet opnieuw verkopen

2 likes

Oh die bovenste! Die heb ik in t grijs nog van vorig jaar (volgens mij is t dezelfde) en zit inderdaad fantastisch maar deze kleur :heart_eyes:

1 like

Screen Shot 2020-04-22 at 14.38.35

Dit shirt in meerdere kleuren

2 likes

Ik kan de bovenste niet zien (blijft zwart). Heb je misschien een linkje?

Oh je bedoelt zo’n jumpsuit! Heb die al in twee kleuren haha, ze zitten wel echt heerlijk!

1 like

Chillpak

En naar aanleiding van enkele post eerder

15 likes

Zelfs bij de Ikea hier mag je kussens niet ruilen, tenzij nog ingepakt en niet gebruikt

1 like

Ik heb dezelfde, super blij mee!!!

1 like

No shame in my Birkenstock game

En voor 't contrast ook nog maar een paar Nikes

44 likes