Jaaa heb meteen actie ondernomen en die gekocht! Nu wachten tot ie binnen is, dan past ik“het resultaat” van de tip in het interieur topic
Zalando!
@pastelzwart Hoe gaat het nu met jou en het kussen? Ben benieuwd!
Sinds ik het kussen heb slaap ik echt een stuk beter. Geen gekke nek/hoofd klachten meer en weer nachten door slapen!
Leuk! Die heb ik ook. Zijn wel iets feller dan afgebeeld
Des te beter, vind die felle kleuren juist leuk!
En de witte trui?
Arch!! Hebben wij ook last van. Maar nog net binnen de garantie dus ga toch contact opnemen met nintendo
Ook zalando haha, is van even & odd
ja tuurlijk! review komt eraan binnenkort haha
Jaloers! Ik wil als mijn skincare op is ook over naar Image. Kan je binnenkort een review posten?
Zeker, ik ben eind maart ermee begonnen en nu met de aanbiedingen wat extra producten besteld.
Heb jij al een huidadvies of weet je al welke producten je gaat aanschaffen? Ik heb met meerdere klinieken contact gehad maar 1tje in het bijzonder heel fijn, dus mocht je nog opzoek zijn naar een goede kliniek voor advies , zonder dat ze opdringerig zijn stuur maar een pm!
Ik ben begonnen met ormedic cleanser, vitamine C serum en de prevention 30 dagcreme en voor 2 keer per week de clearcell cleanser. In het begin moest ik wel even wennen en mijn huid voelde heel droog en trekkerig maar dat schijnt normaal te zijn als je overstapt. Nu helemaal geen last meer van en mijn huid is zichtbaar verbeterd, ik had veel vlekjes bij mijn kin van puistjes en die zijn nu al vervaagd en sommige zelfs helemaal weg.
Als ik deze nieuwe bestelling heb uitgeprobeerd zal ik weer een update plaatsen.
Fijn zeg dat het zo goed voor je werkt.
Nee nog niet. Heb in het verleden wel 2 behandelingen gehad met hun producten en ken een fijn persoon die het verkoopt. Neig zelf naar de vital c en ormedic lijn.
Heb wel de ormedic cleanser en het ilumna serum gehad en die bevielen goed. De prevention 30 heb ik trouwens ook een mini van gehad, ook heel fijn! Vind de producten ook zo lekker ruiken.
Leuke kleren! Heb je een linkje van de lila top?
Ja ben er heel blij mee!
Het liefst koop ik alles haha, maar goed niet te bont maken🙈