Stel je persoonlijke vraag #8

Het liefst kouder. :grimacing:

16 likes

Ja ik denk dat veel het liefst het nog koeler willen maar ik wilde ff een poll in de categorie “warm weer” haha

Ik vind het trouwens ook zo raar dat wij vroeger kaartjes schreven vanaf onze vakantiebestemming en dan een zonnetje tekenden met bijv 42 graden. Alsof dat leuk is?!

7 likes

Als kind is dat minder erg ofzo? Met hitte lagen wij gewoon de hele dag in het zwembad/aan het strand en rende je in je zwemkleding rond.

1 like

Van mij zou het altijd herfst mogen zijn met regenbuien en 12 graden temperatuur :stuck_out_tongue:

7 likes

Ja. Heel heel veel.

Mijn ouders hebben een bad. Als ik daar kom en we hebben alle tijd dan is de kans groot dat ik in bad kruip. Mijn date heeft een bad, maar heeft aangekondigd dat hij daar vaak zijn kleding droogt (heeft een of ander rekje wat erop kan staan) en daar ben ik het zo niet mee eens.

edit: alsof ik het daar mee eens heb te zijn… eerst maar eens bij hem thuis uitgenodigd worden.

Lekker badderen… :two_hearts: Boek erbij. Twee keer warm water erbij omdat het afkoelt.

4 likes

Ja heb door volgens mij @kali zo’n bath bucket besteld (idd gewoon een heel grote emmer eigenlijk) voor in m’n kleine huisje, zooo fijn, heb vandaag een ziek spannende dag op werk dus verheug me nu al op mijn bad vanavond met een glas wijn

45 likes

Wat ik me hierover wel afvraag… hoe leeg je dit?

1 like

De laatste keer dat ik in bad wilde zag ik ineens 2 zilvervisjes. Dus ik wilde er niet in en ik riep “NOOO THERE’S A FISH IN IT” en ik werd echt aangekeken alsof ik gek was. Ieew zilvervisjes. Nou uiteindelijk zag hij ze maar ik ben toen maar gaan douchen. Gatsie :sob:. Verder vind ik het af en toe wel leuk, maar ook zo’n gedoe.

1 like

Er zit een soort kraantje/stop in! En bij mij staat ie in de douche, gaat heel goed. Die de stop er uit en als het wat te hard gaat voor 't putje draai ik 't kraantje/tuitje ff omhoog.

1 like

Ik moet zo hard lachen om deze afbeelding hahahahahaha
Een volwassen man
Met schuim op zijn hoofd
En in zijn baard
Opgevouwen in een uit de kluiten gegroeide emmer
Met een bakje aan de zijkant
Waar badeendjes in zitten
Met een stopcontact op de achtergrond
MET EEN HUGE ASS KANDELAAR ERNAAST

hahahahhahahahaha

Desondanks wil ik dit hebben.

65 likes

Ik heb het eigenlijk altijd koud, ga met mooi weer ook bijna nooit ergens heen zonder extra lagen kleding mee te nemen. In de zon is het allemaal prima maar zodra die even weg is of er staat een windje heb ik alweer behoefte aan een vest of jasje. Daar heb ik pas geen ‘last’ meer van als het écht heet is, als de wind warm is en de schaduw niet veel koeler is. 30 graden word ik ook al blij van maar zeker in zuidelijkere landen waar het wat droger is dan hier is 40 graden m’n favoriete temperatuur.

2 likes

Ik vind het lijken alsof hij lacht als een boer met kiespijn terwijl hij zich ineens realiseert dat hij wordt gefotografeerd in een klein badje in een vage setting en zich afvraagt hoe hij daar in godsnaam is beland.

10 likes

Vind jij dat in Nederland “u” en "jij/je moet worden afgeschaft en je iedereen met jij/je kan aanspreken?

• Ja
  • Nee
  • Geen mening
  • Anders

0 stemmers

Het zou me in ieder geval een hoop gepieker schelen als ik niet meer hoef te bedenken of ik iemand met u of je/jij ga aanspreken

4 likes

Het ziet er prachtig uit maar ik heb een essay wat ik vandaag af wil maken dus ik weet niet of ik er achter ga komen :sob:

1 like

Idd, ik heb geleerd bij twijfel altijd u zeggen. Dan krijg je 9/10 keer het antwoord. “Je mag me wel je noemen hoor!” Of, “ik ben geen u”. Nee dat ben je idd niet, alleen maar omdat je misschien langer al op deze planeet leeft of een hoge status hebt maakt je geen u. Het slaat nergens op.

2 likes

Ik krijg al rillingen als ik eraan denk brrr

1 like

Ik ben hiermee dus bang dat, wanneer je te hard naar achteren leunt, je met bad en al naar achteren flikkert. (Omdat t zo’n flexibel bad is)

7 likes

Ik ben ook echt zo blij met mijn bad! Moet me iedere dag inhouden om er niet meerdere keren per dag in te gaan

2 likes

Hoeveel verdien je netto per maand als je het omrekent naar 40 uur per week? (anoniem)

• Minder dan 1250 euro
  • 1250 - 1500 euro
  • 1500 - 1750 euro
  • 1750 - 2000 euro
  • 2000 - 2250 euro
  • 2250 - 2500 euro
  • 2500 - 2750 euro
  • 2750 - 3000 euro
  • 3000 - 3250 euro
  • 3250 - 3500 euro
  • Meer dan 3500 euro

0 stemmers