Thanks! Het is deze: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0877222001.html
oeee heb je een linkje?
Naahh valt mee scheelt dat nu met de Corona ik geen kleding meer koop omdat ik thuis zit.
Ik had vorige week een aantal producten bij Delia besteld met 10% korting en bij Taiger. Ik vind Taiger wel veel aardiger/fijner en reageert ook snel op advies en totaal niet opdringerig dus ga nu voortaan bij haar bestellen. De producten bij Taiger zijn sowieso beter geprijsd dan bij Delia en je krijgt ook echt samples van image producten.
Wel ook maar 10%, ik denk dat image niet meer korting geeft dan 10%.
Ik ken image door de vlogs van Delia maar vind haar niet zo sympathiek meer . Merk dat de kleinere klinieken meer waarde hechten aan klantcontact en klanttevredenheid dus ik gun het die dan ook meer zeker in deze tijd.
Waar bestel jij de producten normaal?
Heb jij ook een oogcreme van de ormedic of vital c geprobeerd en wat voor huid heb jij?
Die jurk! waar is die van?
Ja heb wel een link, maar daar is hij wel uitverkocht. Misschien wordt hij nog aangevuld? Heb hem zelf in de winkel gekocht.
Blutsgeschwister!
@Clarity oeee door je link ben ik de lamp weer tegen gekomen die ik een tijdje op het oog had. (en vergeten was)
Die ook maar besteld. jeetje moet echt kappen met geld uitgeven nu xD
Haha sorry wel een hele mooie lamp!
Geen sorry! Ben er blij mee Nu alleen als het goed is nog 20 dagen wachten voor dat die binnen is. Worth it.
Je stoel!!
17,95!
Wooow, plaats je even een review/foto’s al ie binnen is?
was die maar 17,95!!!