Show je laatste aankopen #4

Wat dat maar waar. Dan had ik er meteen 1000 gekocht :rofl::rofl:

1 like

Geinfluenced door @Clarity :grin:

77 likes

Asos:

Lush:

image

12 likes

Ah leuk is ie hè :blush:

1 like

Mijn zus heeft dit ding

En zij vindt dit ding al helemaal geweldig, dus die van jou zal ook wel prima zijn haha

21 likes

Vind het wat lijken op een reuze wasmand :rofl:

11 likes

Haha dit lijkt mij echt niet comfortabel. Ik zou ook echt bang zijn dat die omvalt als je te veel opzij leunt en je dan languit op de badkamervloer ligt en alles nat is. Maar fijn dat zij er blij mee is :+1:

10 likes

Ik heb die bij een vriendinnetje gezien. Zij heeft 'm in het knalroze en hij lijkt in het echt groter dan op de foto! Als het in mijn badkamer zou passen, zou ik ‘m ook bestellen:’)

Asking for a friend: waar koop je zoiets?

[Waar is dat kussen van? Die is ook zo leuk!

Ik heb ook een Tubble. Ik vind 'm niet zo comfortabel in mijn nek maar verder is-ie prima. :boom:

1 like

Oh man ik ben geinfluenct. Ik wil dit nu ook. Zie dat hij 49,95 kost. Vind ik best te doen voor een experiment. Ik heb de ruimte… ga ik dit doen?

1 like

https://www.bol.com/nl/p/zitbad-voor-volwassenen-bath-bucket-wit-200l/9200000095633145/?bltgh=u54UpHx6bipAELsNw7FLxQ.1_4.6.ProductImage

Zij heeft hem bij Bol gekocht, maar is vast wel ergens goedkoper te vinden!

2 likes

Ik ook. Heb hem zelf ook nog nooit gehad maar veel goede verhalen over gehoord en de reviews zijn ook top. Ik kan je wel een update geven als ik hem even in gebruik heb!

1 like

https://www.vouchervandaag.nl/bath-bucket-mobiele-badkuip?po=60956 hier voor 49,95 @MACdonalds Die foto’s met die kandelaars ook. Ik ga helemaal stuk.

4 likes

Maar waar laat je dit ding als je hem niet gebruikt?

(In het trappenhuis zeker)

10 likes

Hahahah ik moet opeens aan een eerdere conversatie denken

6 likes

Die foto heeft me oprecht wel geïnspireerd er altijd een heel spektakel van te maken incl kaarsjes (had dit gesprek vandaag ook langs zien komen maar dacht zal me niet opnieuw profileren als de ambassadeur van de bath bucket)

1 like

Hahahaha love it

Krijg je niet zere benen in dat bad als je zo dubbelgevouwen zit? Ik zou ook heel graag een bad willen maar dit lijkt me zo oncomfortabel